**moja te dusa poznala** S@NDR@

četvrtak, 29.12.2011.

Miroslav Skoro ~~~Kad sjever zapuse~~~

Meni su vaznije sitnice,nasih zivota tanka nit,
vjetar u kosi ,tvoje lice -pamticu dok sam ziv....
Mogu ja zivjeti sam bez ljubavi
tek mrvu Tebe da mi je
kad sjever zapuse....





- 16:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ako još ikad padne snijeg

Ako još ikad padne snijeg
Sješću uz prozore
Gledati do zore
Tu malu bajku koju su mi uzeli

Ako još ikad dođeš ti
Kad jesen pokupi sve boje ljubavi
S tobom ću ostati
Bolje ne postoji

Meni su srušili svijet
Gradeći sebi kule od zlata
Meni su uzeli glas
A ja sam srušila nas
Meni su srušili svijet
Gradeći sebi kule od zlata
Meni su uzeli glas
A ja sam srušila nas

Osjećam opet miris tišine
I blagi nemir tvoje blizine
Osjećam kako se sve dobro vraća
Za jedan žvot tuga je kraća
Ako još ikad padne snijeg
Gledam u nebo snjeg mora pasti
Nebo je zadnje
Ne da se krasti

Meni su srušili svijet
Gradeći sebi kule od zlata
Meni su uzeli glas
A ja sam srušila nas
Meni su srušili svijet
Gradeći sebi kule od zlata
Meni su uzeli glas
A ja sam srušila nas

Ako još ikad padne snijeg
Sješću uz prozore
Gledati do zore
Tu malu bajku koju su mi uzeli



- 00:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ANDJELE

.....Gdje God Da Si Veceras...

.....Podigni Glavu I Cutces Govor Zvijezda...

.....Hej PaTi Nekome Nedostajes...







- 00:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 28.12.2011.

.....ko sam - sta sam......

Nisam ljubomorna ni na koga. Naprotiv, kad je neko bolji od mene drago mi je zbog njega . Nikoga ne mrzim, samo neke osobe vise volim, neke manje. Ne zanima me tudji zivot, jer mi je dovoljan moj. Ne volim da imam neprijatelje ,a prijatelji su mi nesto najvrednije. Trudim se da prema svakome budem dobra, ali za one koje vise volim dajem cijelu sebe. Samo sam ljudsko bice.....Grijesim. I govore da me znaju.. A ZNAJU MI SAMO IME.....

- 23:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

VOLIM TE ...




Volim tvoj smijeh
kad u oku zlatni koralj imas
o, zar je grijeh sto ponekad, dok te gledam
zamisljam da te skidam

Sve je tako jednostavno
kao more, dan i noc
dok uz mene se privijas mazno
znam ljubav je to, ljubav je to

Ref.
Tebe je lako voljeti, kao disati zrak
i svaki tren sa tobom je nebeski dar
tebi je lako pjevati, pogadjati sne
nikom na svijetu nije bilo lakse reci volim te

I kad me ne diras
kolas mi kroz vene
i kao neka plava rijeka si
i strujis, strujis kroz mene



- 16:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

ZNAS KAKO SE JA ZOVEM?

Znas kako se ja zovem?

Ne kao ime i prezime,

Vec kao svetlosni znak!

Sta je uopste ime?

Ono je nasa mogucnost

Da letimo kroz prostore

Kao opiljci svemira

I da plodimo cvetanja

Vestinom poverenja

I majstorijom nade.

Znas kako se ja zovem?

Ne kao ime i prezime

Vec kao boja zivota.

Nacinjen od iskonske vatre

Misleci je, ja plamtim.

I cuvam u tom pozaru nacin

paljenja zvezda.

Otud i takve carolije

U dubini mog srca.

ZNAS KAKO SE JA ZOVEM?

ZOVEM SE CEKANJE TEBE!



- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KAO LOPOV

ušunjam se u tvoj jastuk
da ne znaš,
ušunjam se kao umor
od jurnjave po šumracima,
pokrivam te celu noć,
a pre no što se probudiš
ostavim ti na rukama toplim od sna,
na trepavicama i rumenim obrazima
mali smotuljak jutra,
jer drugo ništa i ne znam...
*
m.antić


- 16:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ukrašću tvoju senku

Ukrašću tvoju senku, obući je na sebe i
pokazivati svima. Bićeš moj način odevanja
svega nežnog i tajnog. Pa i onda, kad
dotraješ, iskrzanu, izbledelu, neću te sa sebe
skidati. Na meni ćeš se raspasti.
Jer ti si jedini način da pokrijem golotinju
ove detinje duše. I da se više ne stidim pred
biljem i pred pticama.
Na poderanim mestima zajedno ćemo plakati.

Zašivaću te vetrom. Posle ću, znam, pobrkati
moju kožu s tvojom. Ne znam da li me
shvataš: to nije prožimanje.
To je umivanje tobom.

Ljubav je čišćenje nekim. Ljubav je nečiji
miris, sav izatkan po nama.
Tetoviranje maštom.

Evo, silazi sumrak, i svet postaje hladniji.
Ti si moj način . Obući ću te na sebe
da se, ovako pokipeo, ne prehladim od
studeni svog straha i samoće.

Miroslav Antić


- 15:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.12.2011.

Moja Te Dusa Poznala

Sve i da sam mogla da promjenim svoju sudbinu, tebe nikada ne bih "izbrisala", uradila bih sve isto,ponovo.Nikada se necu kajati zbog vremena koje sam provela sa tobom, naucila sam mnogo o zivotu,ljubavi,patnji, ali i o sreci. I dalje zivim, borim se, stapam se u masi ljudi koji kriju neku svoju tugu.Samo zivim za trenutak kada cu u tvojim ocima vidjeti onaj sjaj, srecu, zivim za to da se ponovo smijes, nije vazno gdje, ni sa kim, zelim samo da budes sretan, makar bio na kraju svijeta, kilometrima daleko od mene, jer ljubav nema granice!






Jer Sve Je Moje Tvoje U Mom Tajnom Zivotu
OKI *** S. M.*** S. M.***Doki

- 22:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Pjesma anđela




Vidim da si tužan ti, sto problema muči te
nemoj plakati, i ne tuguj .
Ja stojim kraj tebe, da ti snage dam.
Slušaj kako govorim, ja sam uz tebe.
Bit ću uvijek kraj tebe, nikad nisi sam.

I kroz života sto, stojim kraj tebe,
ja sam tu.
da te zaglim, da te utješim.
nisi sam...

Stojim kraj tebe, da ti snage dam, nadu ulijem
nisi sam.
Možda me i ne vidiš, ali me osjetiš,
čuješ kako govorim, ništa ne brini.
Ja sam tu, i volim te!

- 22:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Anđeo jednog djeteta





Bilo jednom jedno dijete koje se pripremalo doći na svijet.
Jednog dana ono upita Boga:
- "Gospodine, rekli su mi da ćeš me sutra poslati na Svijet, ali ja sam tako sitan i nemoćan, kako ću živjeti tamo?"
Bog odgovori:
- "Od svih anđela izabrao sam jednog za tebe. On će te čekati i štititi. Svaki dan će ti pjevati i smiješiti se. Tako ćeš ti osjetiti njegovu ljubav i biti ćeš sretan."
- "Dobro, kako ću ih razumjeti kad mi nešto kažu,kada ne znam njihov jezik?" - zapita dijete.
- "Anđeo će ti govoriti najljepše i najslađe riječi koje ćeš moći čuti na svijetu i pažljivo i sa ljubavlju naučit ćete pričati."
- "Čuo sam da na Zemlji ima dosta loših ljudi, tko će me štiti?" - zabrinuto nastavi dijete.
Bog se nasmiješi i kaže:
- "Tvoj će te anđeo uvijek štiti, pa bilo to i po cijenu njegovog vlastitog života."
Dijete pogleda Boga i molećivim glasom kaže:
- "Ali ja sam veoma tužan što Te više neću moći vidjeti."
- "Tvoj će ti anđeo uvijek pričati o meni i naučit će te putevima koji vode do mene."
Tada u raju nastade tišina i glasovi sa Zemlje dopriješe do njega. Dijete shvati da treba ići pa postavi posljednje pitanje:
- "Gospodine, ako sad moram ići, molim Te, reci mi kako se zove moj anđeo"

Bog odgovori s velikim osmjehom:
- "Nije važno kako se zove, ti ćeš ga zvati MAMA”

- 21:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

SLUCAJNO



...Znao sam i pre nego što sam te video
na mome prozoru od sna,
u tebi su se sakrile kao noć
sve žene koje sam voleo.

Ne, ja neću da krijem bol
reči su samo izgovor
a tvoje usne prečica za greh.
Ne, ja ne mogu da nosim to
prokletstvo da te zavolim slučajno
a izgubim zauvek.

Znao sam, nije za mene ovaj grad
gde živiš brzo i umreš mlad.
Al' ruke moga anđela mi ne daju
da odem dole, niz vodopad.

Sve što tebi napišem izgubim i obrišem
i kao da se nije ni desilo.
Samo na srcu nosim znak,
tvoje ime kao ožiljak,
ako te sretnem slučajno.

Ne, ja neću da krijem bol
reči su samo izgovor
a tvoje usne prečica za greh.
I na srcu nosim znak,
tvoje ime kao ožiljak
i verujem u slučajno i zauvek.

- 16:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PRIJATELJ

Hvala što si mi pomogao da hodam, onog trena čim si shvatio... da padam, pružio mi ruku a uz nju i šansu, da živim svoje nedosanjane snove, pustio glazbu kroz moje vene, od koje mi na trenutak, zastane dah - a takvi se trenuci broje, oni su glasna potvrda da još živim. Htjela bih, da ti se odužim za prelijepe misli koje si sa mnom podijelio i još i danas puno mi znače! Hvala ti puno, Tvoje se ime velikim slovima piše..... PRIJATELJ

- 16:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

AKO ZNAS BILO STO




...ne znam sto da radim sa sobom
na sto misli da bacim
eto polako stvaram pjesmu o tebi
gledam tvoje tijelo
ludujem za njim
i ponavljam u sebi samo jedno
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto
zelim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti sapucem na uho bisere
da pricam o slobodi
da se glupiram
da ti kazem oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znas bilo sto

- 16:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 20.12.2011.

Pronadji svoj put

Prije nego sto pocnes suditi o meni i mom zivotu, obuj moje cipele i idi mojim putem. Prodji ulice, brda i doline! Osjeti bol i srecu! Prodji godine kroz koje ja prolazim i padni preko svakog kamena koji se meni nasao na putu! Ustani uvijek ponovo i idi istim putem, kao sto i ja radim... I tek onda mozes mi suditi! Ali nemoj ni tad... Ja jos nisam presla sve... moj put je dug. Nego vrati mi cipele ako je od njih ista ostalo i podji svojim putem... I ne sudi da ti ne bude sudjeno!!!

- 00:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.12.2011.

TISINA

Nemaš razloga da me pitaš ko sam? I onako kad ti kažem istinu nećeš mi vjerovati...

nisam da znam...jesam da ne znam... ta sam... "

Cum tacent, clamant. * Q *


...tišina je kraljevstvo izgubljenog glasa čovjeka medju ljudima. Tišina je zapravo jedini način da se istinski razgovara s ljudima. Tako se traže i nalaze izgubljeni čovjećiji glasovi, kao umorni zmajevi u nekoj pustopolji, koji se udruže da bi putovali zajedno. " Zato volim da pišem u tišini , volim da sebe pitam u tišini , da sebi odgovaram u tišini , volim kad razumijem druge ali u u tišini , volim kad samo u tišini čitam, ne volim kad sebe ni druge iznevjerim pa čak ni u tišini , najveci neprijatelj mi je obacanje zakleto tišinom. Ako su moje riječi donijele tugu nekome, ne pužem, klećim i preklinjem Vas da mi nikad ne oprostite mene u Vama jer ni ja nemogu oprostiti Vas u sebi.



- 02:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (3)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (4)
Siječanj 2012 (15)
Prosinac 2011 (16)

setnja kroz misli

  • Prosetas mojim mislima u jednom danu i previse puta.
    Neee, ne zamjeram ti. Kad god pozelis,
    slobodno svrati.....
    jer moja te je dusa poznalakiss


    Boze ja te ne molim
    da me oslobodis od zivotnih patnji,
    nego te molim
    da me u patnjama ne napustas "
    - R. Tagore


    Htio bih vam reći najdublje riječi,
    ali se ne usuđujem.
    Bojim se vašeg smijeha...
    Htio bih vam reći najiskrenije riječi,
    ali se ne usuđujem.
    Bojim se da mi nećete vjerovati...
    - R. Tagore




    " Ucini me, Bože, boljom
    od onog što drugi
    o meni misle
    i oprosti mi ono
    što oni ne znaju !!!"

    " kad god uporedim
    moje riječi
    i moja djela
    prepadnem se
    da nisam
    jedan od lažova "


Linkovi

  • *http://www.tagged.com
    *Google.ba

  • ...Onog dana kad prestanem maštati
    (kad se probudim bez snova),
    kad prestanem biti dijete
    znat ću da me više nema..


    "Osmijeh ne znači da si uvijek sretan,
    nego da si dovoljno jak
    da se smijes čak i kada boli..."

  • Ljubav je jedino blago
    koje se umnaža dijeljenjem.
    To je jedini dar koji se
    sve više uvećava
    što se više troši.


    Mi smo andjeli
    samo sa jednim krilom,
    Mozemo letjeti jedino
    ako se zagrlimo

    Bruno Ferrero



    Tko ne zna,
    a ne zna da
    ne zna
    opasan je, i
    zbjegavajte
    ga!

    Tko ne zna,
    a zna da
    ne zna
    dijete je,
    nucite ga!

    Tko zna,
    a ne zna da
    zna
    spava,
    probudite ga !

    Tko zna i zna da zna
    Mudar je i slijedite ga!



    ,, Ne vjeruj zato sto je to
    Mudrac rekao,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Uobicajeno misljenje,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Zapisano,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Proreceno,
    Ne vjeruj zato sto netko
    Drugi to vjeruje,
    Ali vjeruj sam onome sto
    Si sam prosudio da je
    Iastina’’



    Vi vidite stvari
    I pitate ZAŠTO?,
    a ja sanjam o stvarima
    kojih nije bilo
    i pitam ZAŠTO NE?

    George Bernard