(ý) Hover Effects By POQbum.com
KAKO CU ZIVJETI S TIM AKO TI SRECU POZELI...S NJOM...A VOLIM TE DO BOLA... - Ovi zidovi duše imaju više nego ti....... - Blog.hr
  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Voliš me??? Yes/No Dizajn by: ..::ToRrY::..

Opis bloga

malo o mom zivotu....dogadanjima u ekipi....ma samo me posjecujte pa cete skuzit....

Bosnia & Herzegovi...





Draw Your Own Picture

Nešto malo detaljnije o meni....

-ime: Gloria....
-prezime: hmm...pogodi.......
-razred: 8.a....najbolji raz u vjecnosti!
-škola: Bol......ka sta ste mogli i skuzit dosad.....
-kvart: BOOOOOL ....naravno_!
-rođena: necu rec datum al 93 godište.......
-Volin:
-sveeee.....volin izlazit
-muzikupjeva
-prijatelje
-jednog malog smišnogcerek
-filmove
-muškeeeeee
-ima jos puno toga...blabla
-obozavan plesat!!!!!!!!!!!!!
-plesen u noe...i super mi je(poz mojin ludachama).....thumbupparty
Od muzike slušan:
-sve....stvarno sve volin poslusat...osin naravno metala...hard rocka...hip-hopa...to mi nije bas...al sve ostalo dolazi u obzir...
-od svega najvise slusan cajke...znan da se nije za pofalit al eto....
-najdraza mi je Dara Bubamara
-al dobri/e su mi i:Mile Kitić,Sejo Kalač,Piroman,Seka,Sanja Djordevic..........ima ih jos!!!thumbup
-takoder volin techno....
Nevolin:
-nevolin kad me ogovaraju iz leda....
-laz...mrzin
-nepravdu....
-nastavu...
-ima toga jos...al se sad nemogu sitit....
Ljubav:
-zaljubljena.....cerekcerekbelj
P.S.-ako di vidite isti ovakav opis...na nekon blogu...to su prepisali od mene a ne ja od njih...da se zna...debili glupi....

srijeda, 16.01.2008.

KAKO CU ZIVJETI S TIM AKO TI SRECU POZELI...S NJOM...A VOLIM TE DO BOLA...

ALOOOOOOOOOO...ljudovi moji.....nije me dugo bilo al evo me...nisan zaboravila na vas...da mi se nebi razocarali...hehe....ovih dana ljubav je malo otisla k vragu...al eto...stas...valjda cu uspit pricat s njin pa da to izgladimo...to mi je jedino preostalo....u skoli fala bogu sve ok...zasad....tila me luda jedna pitat vec povjest...drugi sat...ma mrs...đubre jedno...ja joj se lipo opravdala...hehe..zajeb...ma ko je jebe....i tako...ekipa super....svi lud i opiceni...ka i uvik...a mislin jesmo li bol mafija & lude mase s bola...il nismo....a sta cemo sad tu raspravljat...hm...hehe...ja san van malo luda i zbunjena...hehe...ka sta mozete skuzit...pa ako me ne poznajete...malo cete teze skuzit ovaj post...al nea veze...nisan bas sad toliko ebete....hahahhha.....eto...neznan sta bi van jos napisala....objavit cu van jednu pismu...u koju san uzivljena...i koju morate poslusat...stat ce van u boxu neko vrime..pa uzivajte.....cmokichhhhhhhhhhhh



| …YeSsSsSs!… (42) | …NoOoOoOo! … | ..<->.. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.