Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



< studeni, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

Photobucket - Video and Image Hosting

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsmyspaceLyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi i blogovi

myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


Blog.hr
Go i Mrav
Svastara
grinch i ludarije
Snare (bend u razvitku)
this is our hell ;)
wruuuuush!
spierdalaj



myspace
MySpace AvatarsLyrics

ponedjeljak, 23.11.2009.

from Zagreb with love

Volim Zagreb. Mislila sam da je najljepši u proljeće, ali sada nekako proživljavam ovu jesen. Baš mi je lijepo što je malo zasjalo sunca, ljudi odmah postanu tako otvoreni, veseli i pristupačni sretan

I uvijek kad putujem negdje u neki grad, zamjećujem male detalje, slikam travnjake, zgrade, dućane, jednom riječju kulturu i način na koji ljudi žive. A moj Zagreb? Mislim da znam da će to uvijek biti moja zadnja destinacija u životu (ili okolica smijeh ), pa mi nisu potrebne slike kad je on u mom srcu :cerek:



I svi oni taksisti u koloni, guraju aute jedan po jedan kako odlaze..pa zajedno čitaju novine..moderne zagrebačke bakice sjede po klupicama na suncu i odmaraju..mlade mame šeću klince..svi se nalaze kod Trga..smijeh hahahahaha pogotovo vikendom kad je sedamnajstica prepuna klinaca koji piče na Jarun!partypartyparty
Baš sam nekako emotivna u zadnje vrijeme smijeh a možda samo počinjem voljeti one sitnice koje nas čine jedinstvenima?



| c0ments. (2) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.