Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

Photobucket - Video and Image Hosting

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsmyspaceLyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi i blogovi

myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


Blog.hr
Go i Mrav
Svastara
grinch i ludarije
Snare (bend u razvitku)
this is our hell ;)
wruuuuush!
spierdalaj



myspace
MySpace AvatarsLyrics

srijeda, 07.11.2007.

Mallorca, Calas de Mallorca

Mallorca..sto se tice partijanja, plaza, zgodnih zenski, frajera..sve stoji. ali da je ono sto sam ja ocekivala, nikako! Uopce ne znam sto poznate face (celebrities) tamo dovodi. koliko je Hrvatska ljepsa, ne mozete ni zamislit.
al dobro ajmo otpocetka ;)

Zadnju vecer u Barceloni sam bila sa Dalterom, Cesarom (onim cute cimerom) i sa onim zgodnim Brazilcima, cijelu vecer smo pusili i zajebavali se sam zato da ne zaspim na avion bangzuborofl jer smo morali krenut u 4 ujutro da bi u 6 bili na aerodromu. i tak sam se ja izmorila i pocela me glava bolit cim sam dosla na aerodrom jer sam znala da moram takva letit. joj jedva sam cekala da se sjednem u avion. i cim sam sjela, napravila sam si jastuk i zaspala. sljedeceg ceg se sjecam, budi me stjuardesa. ja njoj: no, no i go to mallorca! a ona meni: we are on mallorca headbangroflheadbangrofl hehehehe

ugl, aerodrom u Barceloni je ogroman, al ovaj u Mallorci je jos veci, zgubis se sam tak ;) i lijepo me Phil doceko sa iznajmljenim autom i krenuli mi u to mjesto gdje je on zivio - Calas de Mallorca. Zivio je u stanu sa cimerom koji je takodjer iz Belgije - Lars i stan je bio predobar. Ovaj Lars je bio malo ljigav i arogantan, al ajd s njim smo provodili sto smo manje vremena mogli ;) hehe
Mjesto samo za sebe je ok, al u usporedbi s Mallorcom je prava zabit. tamo se 31.10. sve zatvara - svi hoteli, ducani...ugl se sve zatvara na otoku, jedino Palma de Mallorca ''radi'' cijele godine. Mi smo od Palme bili jedno sat vremena autom.

Prvi dan smo se otisli malo prosetat po plazi, pa evo kak je bilo lijepo dok je u Zgu bilo hladno i tmurno roflrofl

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

inace, Mallorca nije nis posebno. ljudi u unutrasnjosti otoka zive od poljoprivrede, a na obali naravno od turizma. Npr, tenerife su otok koji je predivan, pun prirodnih ljepota, Mallorca nema nis od toga. evo ovak vam izgleda Mallorca (uz cestu di sam se ja vozila) sve je puno malih kucica, ovcica itd. zapravo to sve izgleda jako tuzno i siromasno.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i by the way, ni tu ljudi ne pricaju cisti spanjolski...ovaj je jezik majorkanski, i mjesavina je izmedjju francuskog, portugalskog i spanjolskog. eh pa ti opet uci spanjolski namcorthumbup

A Palma..mislim bila sam u Palmi mozda sat vremena, ali ono kaj sam vidla je stvarno bezveze. Nasprem Hrvatske je Mallorca stvarno goli k.... da budem prosta. Palma je inace najveca luka na otoku i ujedno i ''glavni grad'' Mallorce. eto ovak vam to otprilike zgleda:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

evo ajd ovo je jedna zanimljivost - ovo je crkva u Palmi u kojoj su sjedinjene sve vjere, zato izgleda tako malo neobicno! a sto je jos bolje, moja stara ima sliku sa medenog mjeseca (s mojim starim cerek) bas kod te crkve belj

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

onda smo isli u Platja da Palma (sto je najbolje cak i citaju plaža de palma) i mjesto je prebolesno. na cesti sa svakih strana dole su male lampice koe cijelo vrijeme svijetle, hotlei su 3-5 zvjezdica i tako..ugl, pokusavaju bit fancy thumbupbeljsretan a ovo je na plazi:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

eto i to vam je to od krajolika i znamenitosti, sad malo o ljudima...evo ovo je Lars, od Phila cimer, takodjer iz Belgije, njih dvoje su bili sefovi svojih hotela (odjela animacije), a na drugoj slici je Phil (gospon gazda kako bi mateha rekla) sa svojim ''radnicima'' - Carlos iz Seville i Carla iz Madrida. super su bili, bas smo se zajebavali skoro svaki dan, isli van, samo kaj naravno ne znaju engleski, pa mi je malo bilo tee, al ajd snasla sam se. shvatila sam da sam malo zakrzljala sa spanjolskim, znam ga ja jos uvijek, ali mi fali konverzacija. tak da cu vjerojatno na neki konverzacioni tecaj kad se vratim is Deutschlanda beljroflzubogreedycerek

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Lars

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Phil, Carlos i Carla

eto...to bi bilo sve. da i imala sam malo problema na aerodromu, morala sa u barceloni cekat od ponoci do 7 ujutro avion pa me neki beskucnik progonio, al ajd izvukla se ja ;) kofer u bulju roflroflrofl

javim se uskoro sa prvim utiscima iz Njemacke! pozdraaaaaaaaaaaaaaaaaaav mahwavemahwavemahwavemahwave

Photo Sharing and Video Hosting at Photobu</b><br />
ajde mah mah i bok bok ;)<br />
</span></p>	

<div class=

| c0ments. (0) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.