Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

Photobucket - Video and Image Hosting

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsmyspaceLyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi i blogovi

myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


Blog.hr
Go i Mrav
Svastara
grinch i ludarije
Snare (bend u razvitku)
this is our hell ;)
wruuuuush!
spierdalaj



myspace
MySpace AvatarsLyrics

utorak, 23.10.2007.

Barcelona - Cataluńa

eto..bilo pa proslo..jako brzo. al utisci su tu da da!! ;) eto, kupila ja kartu online (da malo reklamiram - alitalia mah) prvo sam skoro zakasnila na avion za milano. nisam jos prosla carinu kad sam cula da zovu moje ime..hehe al stigla sam. u milanu ok, malo sam cekala avion za barcelonu al ajd. i tako, stigla ja, kad nema ni daltera ni mauricia. i nis, nazvala daltera (jedva smo se nasli, on sa svojim venezuleanskim spanjolskim i ja sa svojim belj).Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

On zapravo ne zivi u Barceloni, vec na Costi Bravi. ma mrak, bila ja i tamo ;)) uglavnom, mjesto se zove Calella, malo turisticko mjesto, prepuno hotela, bazena, english food restorana itd itd. tipical! to je tamo di je lloret de mar, ako se sjecate maturalaca partysmokin
i tako, prvu vecer smo malo izasli
,Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
cuga u bircu ;)))
popili par koktelcica i otisli doma. drugu noc smo izasli u barcelonu van al nas je oprala kisa, pa smo radije otisli doma ;) hehehe

Prije nego sto zapocnem o mom putovanju, da vas malo uputim u zivot Spanjolske. Katalonija (Cataluńa) je španjolska autonomna zajednica u kojoj zivi gotovo 7 milijuna stanovnika. Više od polovice živi u metropolitanskom području Barcelone. Katalonija je priznata kao nacija u svom Autonomnom statutu, i zaštićena je Ustavom Španjolske, koji joj priznaje i jamči pravo na autonomiju. Katalonski jezik jedan je od dva službena jezika u Kataloniji, priznat katalonskim statutom autonomije; drugi službeni jezik je španjolski, čiji je status službenog jezika u cijeloj Španjolskoj priznat Ustavom iz 1978. godine.Katalonska vlada provodi politiku promoviranja katalonskog jezika. U školama se predaje djelomično na katalonskom, a djelomično na španjolskom, u regionalnoj upravi govori se na katalonskom, regionalni mediji su uglavnom na katalonskom, a u poslovanju se traži da su sve informacije (npr. meniji u restoranima, posteri, katalozi, itd.) barem na katalonskom. Zagovornici ove politike tvrde da je ovaka pristup potreban kako bi se zaštitio njihov jezik pred imigrantnima i doseljenicima iz drugih dijelova zemlje koji njime ne govore. Eh pa ti uci spanjolski.

i tako sam ja zapravo tek svoj treci dan provela u Barceloni, krenuli smo oko 1 pa smo tam bili u 2.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pogled iz vlaka Calella - Barcelona

Krenuli smo ulicom La Rambla, jednom od glavnih ulica Barcelone.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
La Rambla (Les Rambles)
To je duga ulica izmedju posadjenih drveca sa obje strane koja povezuje dva glavna trga - Plaça de Catalunya i Plaça Portal de la Pou (gdje se nalazi katedrala o kojoj pisem poslije ;)
Ulica je prepuna ducana, kioska, ljudi, turista...Na slikama vidite ljude kak se maskiraju i zabavljaju okolo ekipu, al to je jedna od stvari po kojoj je ova ulica poznata.


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

''i kaj? Zapale pljugu, nasminkaju se i dodju radit budale od sebe za min 30 eura dnevno'' - kako bi dalter to lijepo pojasnio. ;))
no, ulica se dijeli na 5 dijelova ili kako je jos poznatije zovu - les Rambles:
Rambla dels Estudis, Rambla de Sant Josep, Rambla dels Caputxins, Rambla de Santa Monica, Rambla de Mar.


Zatim smo otisli u najpoznatiju trznicu - Mercat de la Boqueria..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ludilo, bez sumnje sve mozes kupit, iz svih dijelova svijeta, dnevno svjeze. preludo. gle kolko slatkisa ;))Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

eh onda..ljudi moji. kad sam bila u Londonu prije cca 13 godina, vozila sam se u metro-u. al ocito se niceg ne sjecam jer je ovo ludilo!! to je drugi grad ispod. spustis se iz grada, kupis kartu na automatu (ili na kasi) i imas ove prolaze: Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
hehezujo i ovak izgleda kad treba doc vlak/metro.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
i fakat se zgubis tam dole. to je na vise etaza, tri-cetri, vozi kao vlak (vodoravno i okomito od barcelone) i metro (koji vozi u svim drugim smjerovima). pretty interesting beljrofl
metroom smo se zaputili pogledat jednu od najljepsih i uskoro najvecih crkava u europi (brijem ;) - Sagrada Familia.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Pa eto prica o tome:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- Antoni Gaudi, Spanjolski arhitekt, rodjen u Cataluńi 1852., najznacajniji je predstavnik modernizma. 1882. pocela je izgradnja nove crkve, a Gaudi je godinu dana poslije zapoceo svoje planove sa izgradnjom. Cijeli svoj zivot posvetio je toj crkvi, te je drasticno izmjenio planove izgradnje. Neogoticki stil je Gaudia doveo do svoga savrsenstva, upotpunjujuci arhitekturu oblicima stvarnog svijeta. Gaudi je likove koje je stvarao nalazio na cesti, te su mu oni pozirali. Crkva ima tri dijela - Nativity facade, Passion facade i Ascension gacade. Jedino je Nativity facade dovrsen za vrijeme Gaudieva zivota. Nitko ne zna sto je Gaudi imao u vidu za zavrsetak crkve, ali ona se jos gradi i kad bude zavrsena bit ce 110 m dugacka i 45 m visoka - jedna od najvecih i nejljepsih crkava krscanstva.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ja ispred crkve

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Detalji crkve

Poslije Sagrade, dalter je otiso radit, a ja sam ostala u Barci i otisla sam vidjet jos jednu krscansku goticku znamenitost - katedralu de la Santa Creu i Santa Eulalia. vrlo lijepo ;) nije se platio upad, pa reko ajd idem vidit i bas je lijepa, cak sam mogla slikat pa evo vidite sami;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Cathedral of Saint Eulalia

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Unutrasnjost katedrale

Na kraju moje rute, zavrsila sam na Plaça de Catalunya -
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
najpoznatiji trg u gradu u kojem se susrecu devet glavnih ulica grada, te metro lezi ispod. Plaça de Catalunya je poslovni centar i bankovno srediste, te razdvaja stari grad od modernog. Dekoriran je sa velikim fontanama na sredini, te je prepun ljudi i turista svakodnevno.

Da, kupila sam si knjigicu turisticku Barcelone, pa vidla ja da ima Picassov muzej. i to kaj nisam otisla. joj mrak. ne znam zasto, al bas volim picassa i sad sam bas promatrala slike i njegove detalje, vidjela portrete...bilo je mrak, al s njim cu se zabavit u kojem drugom postu ;))

Znam da nisam bas uspjela puno vidjet, al ici cu ja jos, pa cu imat vise materijala. eto samo da obavijestim - tko voli motore, brm brm u Barcelonu!! pa pogle ti ovo:Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Eto, to bi bilo sve, niste bas puno saznali o Barceloni, nisam ni ja al dovoljno za jedan post!

Hasta luego!



| c0ments. (8) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.