Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

Photobucket - Video and Image Hosting

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsmyspaceLyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi i blogovi

myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


Blog.hr
Go i Mrav
Svastara
grinch i ludarije
Snare (bend u razvitku)
this is our hell ;)
wruuuuush!
spierdalaj



myspace
MySpace AvatarsLyrics

ponedjeljak, 02.07.2007.

moto susret u samoboru

eto - moj prvo hosteški posao - moto susret...jao bilo je jebeno!!!!! počelo je u petak i zavrsilo u subotu. prodavala sam pive i tombole ;)))) ajde islo je nekako i upoznala sam hrpu ljudi, pa tako sam mozda i organizirala neke svirke, a za to cete saznat jos....i ja cekam odgovore ;)

uglavnom, cijelo vrijeme sam pila i mislila sam kak uopće nisam pijana, a sljedeci dan se bas i ne sjećam nekih djelova hehehe partyparty al eto, bar sam se napila i bila normalna, i čak normalno izgledala. kuis koji dobar posao, pijem, pusim, uletavam svakoj, ali svakoj ekipi (s razlogom ili bez roflrofl), mada je malo kurvinski posao jer morala sam trpit glupe komentare, ali kaj se moze, tak i tak su svi bili pijani, a ja sam se dobro zabavljala! i vozila sam se na motoru, znam da je bila yamaha i jurili smo jaaaaaaaaaaaaaako i bilo mi je zakon! prvo iskustvo na motoru i proslo je dobro, nismo se ubili mada nas je frajer digo na zadnji kotac smijeh

u subotu sam ostala bez auta na 7 sati, al i to se na kraju dobro zavrsilo...drago mi je da si ziva ak citas.......

i tako uglavnom, odlučila sam da idem u pulu (mare mora sa mnom jer necu tad imat vozacku) na viva la pola, svira six pack ;)))))) a i spierdalaj...eto to su dva benda zbog kojih idem i dat cu 160knsmijehsmijeh

eto za danas tolko od mene...pa se citamo rolleyes



| c0ments. (1) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.