Image Hosted by ImageShack.us

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us

OLOVKE IZLOMLJENOG SRCA

Jos jedan tuzan dan
i sve podseca na san
nek probudi me neko
ovo stvarno boli

al nema nikoga
osim hladnog odjeka
i cudnog mirisa
u mojoj sobi

i niko nije kriv
dali kriv sam sto sam ziv
voleo bi samo da smo jednaki pred bogom

u ljubav verujem
mozda i preterujem
mozda trebalo je ranije da popricam sa tobom

da zajurim i strah
kako uplasiti mrak
moje oruzje su olovke izlomljenog srca

a prevarit cu sve
kad stavim cvikere
u grudima mi bomba sporije kuca

oci ko u psa
to sam kao novi ja
tuzan bezvezan i veran svojim zeljama

ali ne dodiruj dno
pazi bit ce prekasno
ako cekanje me pretvori u nekog drugog



< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

Opis bloga

Photobucket - Video and Image Hosting

glitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter textglitter text graphicsmyspaceLyrics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counter
Free Site Counter

Linkovi i blogovi

myspace
Glitter Graphics
Myspace Layouts


Blog.hr
Go i Mrav
Svastara
grinch i ludarije
Snare (bend u razvitku)
this is our hell ;)
wruuuuush!
spierdalaj



myspace
MySpace AvatarsLyrics

nedjelja, 25.03.2007.

inspirirana problemima u budućnosti...

eto napokon da se malo javim....jos uvijek si nisam nasla odgovarajuci predlozak (crni obicni sa dva boxa!!!!!) pa zasad koristim ovaj ;) eto dragi mi je tu, uzivamo napokon i bas nam je lijepo ;) odvela sam ga vec svuda, trg, zrinjevac, glavni, mladost, jarun, šalata, gornji grad (po danu i noći ;) i sviđa mu se jako. mozda nadje posao i ostane ;) joj ne ;) hehehehehehe....

joj sad sam malo u stisci s faksom jer mi je 4 mjesec uzas, imam 6 ispita i 4 seminara, a u 6 mjesecu jos imam 7 ispita. ova u 4mjesecu zbog razlike H i U, i to moram položit prije nego kaj odem u njemacku jer inace nemrem u trecu godinu...ma kaj nije to super...;) i tak da sad stvarno moram zagrijat guzu ;) doktor je otiso u hercegovinu prije 6 dana, vraca se sutra, bila joj je djurdja u posjeti par dana i tako...joj jedva cekam da se vrati vise!!!

o izlascima se nema sta govorit....jucer smo bili na gradecu (nitko stariji od 17 osim onih za sankom - katastrofa) i u bakagi..u bakagi je bilo ok ali mene iskreno to mjesto ne privlači bas previse..kaj sam mozda vec prestara?? bas sam se to upitala jucer na gradecu....sjecam se kad sam ja tak mlada, neiskusna ulazila u birc kao ja sam si super, a sad vidim ove klince i klinceze u sta su se pretvorili da je to strasno...ne znam da li se to primjeti ali imam feeling ko da su ove danas curice (od 13 pa nadalje) vece droljice (bez uvrede, ne odnosi se na svakoga) nego sto je bilo u nasim generacijama..mislim nisam ja stara imam 20 godina jos je cijeli zivot predamnom, ali kad sam ja imala 13 to nije tako bilo...bar ja nisam..mozda druge i jesu ;) nije mene ni briga kaj se sad desava, mislim to je njihov zivot, ali ako one sada pocinju ulaziti u to razdoblje kada ce moje dijete npr. uci u to razdoblje ako ce to recimo biti za 6-10 godina?? kaj ce mi kcer sa 11 ostajat cijelu noc vani?? mislim nece ali da li ce to bit normalno medju njenim prijateljicama i prijateljima??

ne znam sve se tako brzo mijenja...i onaj mail koji sam dobila o vodi i poslala sam ga svima..mislim ok to je samo primjer, ali sto ako se stvarno dogodi da ostanemo bez vode i mogucnosti da vodu uopce imamo?? i ako je to za 70 godina, nasi unuci ce poumirat!! mozda se sad vama cini, joj o cem ova glupaca brije, al daj malo razmisli!! voda!!! samo razmisli za sto ti sve treba....i da je nema...

eto toliko o mojoj inspiraciji...;)

evo jos malo horoskopa ;)

Horoskop

Koliko je Ovnova potrebno da bi se promijenila jedna zarulja?
Odgovor: Samo jedan, ali je potrebno puno zarulja (jer su Ovnovi nespretni i grubijani i slome sve sto im dodje u ruke).

Koliko je Bikova potrebno da bi se promijenila jedna zarulja?
Odgovor: Nijedan, Bikovi ne vole promjene (njihove omiljene aktivnosti su jesti i odmarati se).

Koliko je Blizanaca potrebno da bi se promijenila jedna zarulja?
Odgovor: Dva, naravno (trajat ae cijeli vikend, ali kad zavrse, zarulja ae pospremati kucu, govoriti francuski i svijetliti u kojoj god hocete boji... kako vam se svidja, a?)

Koliko je Rakova potrebno da bi se promijenila nesretna zarulja?
Odgovor: Samo jedan, ali trebat ce mu tri godine emocionalne terapije da bi preradio gubitak prethodne zarulje.

Koliko je Lavova potrebno da bi se promijenila zarulja?
Odgovor: "Sto? Sto ti bi? Lav ne mijenja zarulje..." (potrazit ce svjetlost nekih drugih zarulja da ga osvijetle na pozornici dok mu obozavatelji pljescu).

Koliko Djevica treba da bi se promijenila jedna jadna zarulja?
Odgovor: Da vidimo... jedna da je skine, druga da zapise kad je pregorjela i datum kad je kupljena, jos jedna da pazljivo zavida novu zarulju... i deset za preuredjenje kuce u kojoj se zarulja nalazi, jer je kuca slampavo uredjena.

Koliko Vagi je potrebno da bi se promijenila ta ista jadna zarulja?
Odgovor: "Pa... zapravo ne znam, mislim da sve zavisi od toga koliko je pregorjela... mozda samo jedna ako se radi o obicnoj zarulji ili dvije ako osoba ne zna gdje kupiti novu ili mozda... (Dodjavola! Odluci se Vago!).

Koliko Škorpiona treba da bi se promijenila prokleta žarulja?
Odgovor: " Tko to želi znati?... Zašto želi znati? Da nije možda policija? Za što me se tereti?" (Tako ceš imati mirnu savjest).

Koliko Strijelaca je potrebno da bi se promijenila jedna blesava žarulja?
Odgovor: "Sunce sija, život je... jedna velika zagonetka, još ne znamo što je bilo prvo: kokoš ili jaje, a ti se brineš o mijenjanju jedne blesave žarulje?

Koliko je Jaraca potrebno da bi se promijenila prokleta žarulja?
Odgovor: Nijedan. Jareevi ne mijenjaju žarulje osim ako u tome ne vide moguanost dobre zarade.

Koliko je Vodenjaka potrebno da bi se promijenila jedna žarulja?
Odgovor: Pojavit ce se na stotine vodenjaka i svi ce se natjecati da bi vidjeli tko je od njih taj koji ce svijetu dati svjetlost.

Koliko je Riba potrebno da bi se promijenila ista prokleta žarulja?
Odgovor: "Štoooo?..... Zar je nestalo struje? (???Kakva smola!!!)



| c0ments. (9) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.