.u ponoč mjesex sjaaa XD.
26.04.2009.-00:02

owaj da.sad je ponoč oLeii ordaaa :D
hm.pricham sa donooom <3
waaaaa :D
.hm.krizma.-.-.al dorroo je bu widila donu 2.in life :D
baaah.moram neku tuniku sa šljokama i crne taice obuč-.- aneee
ali je dobro shachu imat wansicee <3
.hm.
ufufihpih.
jako je dosadnoo.
sweeee too mije dosadno.ah.uh.ih.jeeeer najwiše od swega ljubawi mi treba XDXD

owo je istinaa:
Ljubaw nas čini jakima,plemenitima.Ljubaw nas nadahnjuje.Ljubaw stwara swe dobro na swijetu.samo odrasli nikada neče shwatiti koliko je to wažno!
.čowjek samo srcem dobro widi bitno je očima nawidljiwo.
.čowjek može biti osamljen i među ljudima.


pomeni jeto istina
idem
byee.kiZs.and.puFz muwZ
Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.RawR.Image and video hosting by TinyPic

heLLowZ^^
jasam
superman.gej '_'
i wolim hladno piwo i mileta <3 jer sam gej <3
al sam cura al sam gej ali gle bre wolim muške.samo muške. :D



jawam wolim swe osim škole i beatris i katič :D
i toje to
meow and wuf law <3 ^^

.Fuck me in the backseat :D.

.fuck the chek up my gloomy bitches and pikachu ninjas<3.
ira<3
neewa<3
larisa.pikachu ninja <3
ingichh<3
zebjicaa<3

CREDITS

design: *Sk8er G!rL*
kostur: CookieDesign
help: DuckDz