Global deejays

Image Hosted by ImageShack.us

20.01.2007., subota

Deep Dish (USA/IRN)

Deep Dish čine dva dosta poznata i priznata umjetnika/producenta u elektronskoj muzici današnjice. Oni su premostili rupu između progressive-a i tradicionalnog deep US garage zvuka. Ovaj iranski duo je trenutno najpoznatiji i najtrazeniji u house vodama. Iran i nije neka pozadina za house, i uopće house glazbene talente, te zbog toga Dubfireu i Sharamu nije trebalo puno vremena da se pronađu na US house sceni. Ali je došao u US iz Irana 1978. godine kada je imao sedam godina, a zivio je na Rockville-u/Maryland/. Godine 1985, Dubfire upoznaje Brain Transeau, aka BT (koji im je dosta pomogao u daljem radu) u školi, i počinje se baviti breakdance-om. "Prvi cd koji sam kupio je bio breakdance kompilacija, ali privi vinyl koji sam kupio bio je Ultravox, The Collection. Nisam imao prave DJ gramofone sve do '96. Prije toga imao sam neke jeftine Technics gramofone, bez pitch kontrole.", kaze Ali. Takođe je svirao i gitaru s vremena na vrijeme: "Dobio sam neku jeftinu gitaru sa fuzz distorzijom. Bio sam u stanju da sjedim satima i sviram Jesus and Mary Chain" (smijeh)... Četiri godine je išao na "Harvard on the Pike", Montgomery College. Ali tu ništa nije uspio da napravi. "Išao sam na dodatne glazbene časove, ali u stvari sam samo sanjario na predavanjima. Nisam znao kako ili kada ce se TO desiti, al sam znao da je moja sudbina u muzici! Persijska zajednica te uči da budeš doktor, advokat ili inzinjer, nešto odgovorno. Kada je već postalo očito da to nije moj poziv, nastali su konflikti u kući. Ali to je sve stalo kada sam počeo da zarađujem novac." Sharam u US stize sa svojih 14 godina (1985. godine) - nekoliko mjeseci prije dobijanja poziva za iransku vojsku. U US je imao vec nekoliko braće i sestara. "Ja sam bio najmlađi. Mnogo sam bio zbunjen prvih godinu dana, poslije dolaska u US. Ali kako sam učio jezik i navikavao se na stvari, postajalo je sve normalnije. Ono što me najviše šokiralo bio je njihov školski sistem. U Iranu je sve to bilo mnooogo teze i strozije, a ovdje je sve previše lagano." Početkom 1987. Sharam je sa prijateljima uz pomoć laznog ID-a uspio ući u klub pod imenom Tracks. "To je tada bilo jedino mjestu u kojem se puštala europska muzika. Bio sam oduševljen! Saznao sam gdje mogu da kupim ploče i kako da nabavim gramofone. Dugo vremena sam imao obicni stari Pioneer gramofon koji je došao zajedno sa bratovim hi-fi sistemom. Za rođendan sam dobio od prijatelja Technics 1200 sa pitch contolom. Imao sam Radio Shack mixer koji sam kupio za nekih 70$." Sharam je išao jednu godinu na Northern Virginia ! Community College, zatim je prebačen na George Mason University na jednu godinu, i onda je napustio sve. Studirao je elektrotehniku, al je ubrzo otkrio da ga u tome NEMA. "Provodio sam dane u prodavnici "Twelve Inch and Tower" i čuvao novac da bih kupio ploče - europski stil, te house muziku iz New York-a i Chicago-a." Takođe je volio da sluša i rock grupe kao sto su Led Zeppelin, Pink Floyd i Yes... "Jedan od razloga zbog kojih sam odustao je bio to što sam radio previše, bio sam očajan šta god da sam uradio, zarađivao sam novac samo "u ime zarađivanja novca". Radio sam svašta - dostavljao pizze-e, radio kao kurir a onda sam dobio posao u neisplatljivoj prodavnici obuće; radio sam tu 3-4 godine, stvarajući muziku i zarađujući za zivot. Radio je po mnogim barovima i klubovima - Quicksilver u Restonu, Bennigan`s - trazio mjesta za DJ-ing jer mu se jako svidio osječaj stajanja za gramofonima. Godine 1989. imao sam prvi veliki nastup u tada jako poznatom klubu Tracks. Otišao sam tamo i komentar je bio: "Oću da radim ovdje", te sam im dao svoj mix na kaseti. Rekli su mi da dođem na audiciju u ponedjeljak uveče. Došao sam, menadzer mi je saopštio da sam ZAPOSLEN. Ljudi nisu mogli da vjeruju jer su svi htjeli da rade ovdje a već je bilo sve popunjeno. Ja sam se pojavio ni od kud i oni su mi dali posao! Bilo je to čudno!" Početkom 1991. godine na jednoj zurci gdje je Sharam radio kao DJ, Dubfire upoznaje Sharama. Malo je vremena trebalo da se njih dvojica zblize. Uskoro počinju često da odlaze zajedno u New York na part-je. Krajem `92. Ali i ja smo otišli na muzički seminar u nočni klub Magic Session u NY-u, zajedno sa Todd Terry-em, Louie Vegom, Tony Humphries -našli smo se na sred dance floor-a sa legendarnim Dj-ima, ljudima čija smo izdanja kupovali. Bili smo jako uzbuđeni. U povratku, bili smo u fazonu da počnemo praviti muziku. Vratili smo se u nedjelju, da bi u ponedjeljak otišli kod prijatelja u studio i bacili se na posao.", kaze Sharam. "Privođenje kraju prve pjesme bilo je jako zanimljivo i uzbudljivo. Znali smo da je dobra, ali nismo znali kako će proći. Privuklo je paznju nekih ljudi iz NY underground-a kao i ljudi iz Londona." Prve pjesme su im se pojavile na kompilaciji 'Penetrate Deeper' (Tribal Records), a iste godine osnivaju sopstveni Deep Dish records. Uz pomoć saradnika ! kao što su Brian 'BT' Transeau i John Selway brzo je došao do izrazaja njihov originalan, jedinstven i prepoznatljiv deep house zvuk koji je bivao sve popularniji i u europi. Njihov stil okarakterisali su prerade Watergate 'Lonely Winter' i ultra deep mix od Carl Craiga 'Relativity'. Zatim je 1994. godine uslijedio njihov Yoshitoshi label, koji je u početku izdavao pjesme koje su pravili njihovi prijatelji, saradnici kao i razni drugi talentovani, tada nepoznati izvođaci. Uskoro se label "proširio" i neki od izvođaca koji su se našli na njemu su: Brother Brown, George Morel, Miguel Migs, Kings Of Tomorrow, YMC, Chiapet i Eddie Amador. Inače posjeduju i istoimenu prodavnicu ploča (Yoshitoshi) u Georgetownu. Za vrijeme Zimske glazbene konferencije `94. godine, upoznali smo Danny Tenagliu i dali mu naše izdanje a ovaj ga je kasnije puštao u svom setu i jako mu se svidjelo. Pretpostavljam da je shvatio da smo bili potencijal te nas je, na neki način, stavio pod svoje krilo. Tokom 1996. godine dobili smo opremu, osnovni set. U čemu je magija Deep Dish-a? - " Mi imamo sopstveni način produciranja i naš jedinstveni zvuk, i sta god da radimo, nastojimo da uradimo drugačije od svega što je već izdato. Drugačije od svega što smo i mi sami do tad uradili... Potom je izašao i album pod imenom 'Junk Science' (1998. godine, koja se moze uzeti kao godina njihovog početka). Album je dobio mnogo pozitivnih muzičkih kritika. Ovaj duo trenutno drzi dvije etikete: Deep Dish i Yoshitoshi. Sa njihovom kompilacijom Yoshiesque (iz 1999. godine) - mixom deep house-a, garage, tech-house i techno-a, Deep Dish je nastavio da pomjera granice savremene dance muzike! Pored toga, treba istaći i kompilaciju Yoshiesque 2 - koji na neki način karakteriše njihov set na zurkama, dubok, pomalo mračan zvuk počevsi od downtempo-a preko hard techno, trance, house-a do drum & bass-a, album koji dočarava totalan 'dance floor experience'. Uradili su brojne remixe za Joi Cardwell, Ashley Beedle, TheShamen, Sandy B, Kristine W, BT, a pjevačica Madona je upravo njih izabrala da urade remix za njenu pjesmu 'Music' koja je brzo postala veliki hit širom svijeta (novembar 2000.). Takođe su napravili i nekoliko koncerata zajedno sa Madonom koja ih je s ponosom zvala (neki od njih-live show u New York-u/Roseland Ballroom/). Ali i Sharam se trude prije svega da unesu uvijek nešto novo na muzičku scenu, zato na zurkama puštaju pjesme koje ljudi još nisu imali prilike da čuju. Zbog toga ih masa toliko voli i cijeni jer su uvijek puni iznenađenja. Trenutno njihovi mixevi se vode za najprodavanije mixeve deep muzike. Pamti se i njihov fantastičan nastup za doček nove 2001. u Melbourneu (Australija). Nastupali su i na Ibizi, gdje su napravili pravi BUM! i izazvali euforiju na podijumu među partijanerima! Rezidenti su u klubovima Twilo (NYC), Renaissance (Nottingham, UK), 10.15 (San Francisco) i The End (London). Deep Dish nosi iza sebe Grammy nagradu osvojenu u aprilu 2002. godine. U konkurenciji sa poznatim imenima kao što su Danny Tenaglia (njihovog velikog idola), Steveom Silk Hurleyjem, E-Smoothom i K-Klass, ovi momci su pokazali koliko su u istinu dobri u svom poslu i odnijeli nagradu najboljih remix-era. Najviše bi voljeli da: nastave sa dubinom house-a započetom sa Yoshitoshi Najmanje bi voljeli da: razgovaraju sa Tall Paul-om, nakon što im je ukrao njihov mix od Sandy B's 'Make The World Go Round' sa njegovom produkcijom 'Let Me Show You'. Međutim krajem 2006. godine odlučuju se na samostalne uratke te samostalnu DJ turneju.





- 18:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Tehno,house,trance,dance,..muzika i najpoznatiji DJ-evi na svijetu!!

Linkovi

SLIKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us