srijeda, 31.01.2007.

SEREM NA POST

Evo kad lezbača šljiva neće dić guzicu već samo prati na telki sabor morat ću ja pišat ovaj put opet post,a dobro onak je moj red,pa krenimo od početka.Kao šta znate šljiva i ja smo postale mame a isto tako kao što znate da smo i ostale bez naše drage dječice-maj bed...osušilo se a i starci skužili-dont worry sve prošlo ok.Ali kao što znate za sve postoji zamjena tako i smo i mi za našu-bivšu-nekad-dragu-djecu našle zamjenu.Tada su u naš svijet debiliziranja ušle LOJZA I PRCODARA.Da objasnim našoj naciji ko su te:e po one su one.Sve ste shvatili.Dakle di smo stali.....osim u govno.....stali smo kod naših novih prijateljica koje su našle novi dom u bakinim maćuhicama.Dakle i to ste shvatili.A o tome kako Sanader,Bandić i ekipa prde nek vam to izvjesti šljiva jer i onako ona gleda sabor.Dakle-stoga želim se zahvalit našem dragom dumu-ma zna on zbog čega..Dakle i to ste shvatili zašto..ma u kurac i ovaj post..neda mi se više pišat......ajd pisss

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 17:48 - Ne SeRi (27) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

<< Arhiva >>