srijeda, 17.01.2007.

tako je govorio zaratustra

yo, eli đi in da hauz!
moram da se povalim da sam pridobila zlopu tu d dark sajd!ya man,još jedan rasta pristalica reggaea!
oću da ovim putem pozdravišem hol rasta nejšn u koju spada blitwa, zlopa-šampinjonka,čandrlić(baš je sexi,šta ne zlopa?),karla-snejkica(d mestr of francuziš salata),tačko(wtf?ma ima jebozovne dredove pa sam ga spomenišala),impotentni sused štef koji izgleda ko da mu je krava prdnula u uho,onaj prištavi kuhar iz mekića,moja baka,obiteljski hrčak prdorad,lojza(buahaah),prcodarka koja je kod duma i ilić(koji je čista sramota za sam pojam rasta jer ne kuži ni miljunti dio od pol posto o reggae glazbi i tom načinu života...što me dovodi do onih kurčera koji misle da je bit reggae glazbe se napušit i pjevat marlija ko da je sam presveti šupak balalajka uzašao sa nebesa i zapjevo...no o tom čemo drugi put)...idite u miru
Šljiva da rasta sister
...::prezentin hiz rojl hajnes::...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 21:20 - Ne SeRi (24) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

<< Arhiva >>