četvrtak, 04.01.2007.

SERE MI SE OD SAME POMISLI DA MORAM PISAT POST

PIČKA TI MATERINA ŠLJIVO!!sad ja tu moram pisat jebeni post a neam pojma kaj da pišem,ženska me davi ono sto na sat,al dobro valjda ću smislit nešto,E da se pohvalimo ja i šljiva dobile smo djecu,ne,ne,ne djecu u onom smislu već dobili smo djecu u onom smislu...ono kužite??mislim da da.e ovako kao što pisahmo u prošlom postu posadili smo "grah" e pa te sjemenke su proklijale što znači da smo dobile djecu u onom smislu,yeah right.....nego da se vratimo tom osjećaju majčinstva,to je tako lijep osjećaj pri samoj pomisli kako će ta djeca djelovati na tebe.Kada narastu u njihovom društvu osjećat ćeš se kao da ste u sedmom nebu,pa ljudi to ja zovem RAJ.Evo ovom prilikom želim napomenuti da će ta djeca živjeti u slozi,prijateljstvu,miru,spokoju,i svim tim sranjima...............dok.....ih.............ne...................zamotamo...............i PRIPALIMO................kako smo brižne majke.Svako bi djete poželjelo takvu majku,A ŠTO JE NAJVAŽNIJE VJERUJEM DA BI I MAJKE POŽELJELE TAKVU DJECU.

OVO JE ZA MOJU ŠLJIVU:
Draga šljivo evo ti ovaj jeben post,pa da nebi bilo da niš ne radim,a živciraju me same pomisli da moram na blogu pisat šta mi se dogodilo taj dan,mislim nije bed al vjerujte nakon ovog nećete htjet više ništa znat.

KAO PRVO:(ne čitaj ako nemaš dobar želudac)
Ujutro sam se ustala i tako se masno sprdila da sam probudila ostatak family,dok sam čekala da operem zube moj izmišljeni prijatelj tolko se zasro da sam mu dala medalju jer je ipak učio od najboljih,nakon što sam se napokon dokopala WC(btw jel neko zna za kaj je to uopće kratica?) čula sam iz sobe "uzbudljive" zvukove koje proizvodi moj HRČAK,kad sam došla u sobu vidjela sam da se hrčak zapravo gušio u svojoj bljuvotini,a da vam više i sočnije dočaram sastojke bljuvotine u njoj su se nalazili komadići pršuta koje je zasigurno pojeo s pinkijem na dobro provedenom tulumu,toliko o mom hrčku,a sad na ostatak priče zatim sam za doručak jela prokleta jaja koja su još jučer zagorila.
Ono toliko o mom danu,sad vjerujete da defnitivno ne želite znat ostale detalje,zato fakat ne shvaćam ljude koji pišu kaj im se dogodilo pa jebote kaj me briga kad si se sprdio ili kaj ja znam,,al ok to ćemo u drugoj raspravi.

Još sam za kraj:Šljivo rekla sam ti da ja ne znam pisat jebene postove i da želim ti reć da te volim jako jako i dobro mi čuvaj dječicu dok teta Gljiva ne dođe po njih.A za vas ostale ne želim vas pozdravljat s onim fensi-šmensi-reterdiranim-uber-ekstra-ful-kul pozdravom već ću sam reć

BOG VAS BLAGOSLOVIO!!!
DO SLJEDEČEG POSTA


GLJIVA

- 20:43 - Ne SeRi (19) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

<< Arhiva >>