ponedjeljak, 01.01.2007.

Nova godina i te brije

Koji brijačina tulum, došlo mi je da od sve te zabave popijem kiselo mlijeko i pravim pjenu iz nosnica (toliko o otmjenosti) ... sigurna sam da će se nakon ovog dečki ubijati za moj broj...
Snejk,nis ti kriva curo,ekipa u banani a da ne govorim kako su neki cijelo vrijeme razglabali razglabanja o već tisuću puta razglabanim stvarima sa svojim psihodeličnim i opsjednutim prijateljima...nije da mislim na ikoga posebno, zar ne gljivooooo... jedino je snejkina francuziš salata bila dobra(oke, nisam je probala,al to nije ni point...). i dobro, gledam ja mrak film po ko zna koji već put i osjetim miris nečeg zapaljivog (ne, ne mislim na nove bratove čarape makar po osobnom iskustvu mogu reć da ćete teško nać išta zapaljivije od toga,a i ekološki katastrofalnije)...zapravo,nisam osjetila već su viknuli „hej,imaju travu“,al misla sam da će ovo zvučat kul...što god te veseli šljivo,vrapče je u onom smjeru,kreni...
Na tulumu je bilo nekih frikova čija imena nismo ni ulovili,vjerojatno zbog činjenice da su se vukli po stanu ko da imaju kugu i utjerivali strah u kosti čak i namještaju...bilo je tu i dječaka koji vole dječake, nekih likova kaj su stalno visili nad klopom, par kul faca(mislim na karlinu baku),gljiva,stočar,sara u maminoj robi,snejkin buraz,heri poter,onaj mali rozi,pero i još neki...ma pravi freak show... *Starring: Šljiva!
No dobro, sva ta sranja za novu su ionako precijenjena.sljedeći puta,ako me do tada ne zgazi auto, il još više vjerojatnije, ne pokupe vanzemaljci, novu ću provest sa svojim hrčkom gledajući maraton zvjezdanih staza...život je okrutan
Šljiva

- 19:53 - Ne SeRi (6) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

<< Arhiva >>