srijeda, 22.11.2006.

ŽELJENI NOVI POST

lkjbjčljubpč
....vrlo zanimljivo...nema niš novog...neš nam se sjebalo s blogom ne znam kaj..neda mi se više niš pišat valjda ćemo ja i martina to zajedno uredit..nemam blage..ovo je totalno gubljenje vremena.......ya man...ajd do sljedečeg tipkanja.....pozdrav svima(stoki,šljivi,dominiku,karli.....i svima koje znam..pusa)

- 18:36 - Ne SeRi (30) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

nedjelja, 12.11.2006.

VUGLJI,VUGLJI .....

- 13:31 - Ne SeRi (18) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

četvrtak, 09.11.2006.

filozofe na vrbe

U redu, porazgovarajmo o idiotima koji sebe nazivaju 'kul dečkima'...
Sama činjenica da sam spomenula riječ 'kul' i 'dečki' u istoj rečenici govori da nešto tu nije u redu. U tu kategoriju spadaju svi oni koji puše u WC-u (jer se, kak ti, nemreju suzdržat), svi oni koji krče put prema svakoj curi napućenih usana i široko raspruženih ruku, te oni koji nalaze za glavnu zanimaciju u životu zajebavati druge. Tucet takvih sam upravo ostavila iza sebe. Činjenica da je 8. razred gotov ne znači da ih neću srest ponovo, no ne bi mi ni bilo žao jer su mi na neki bolestan način ipak prirasli srcu.
Koliko sam do sada shvatila, cijelom muškom rodu jedini je cilj u životu povalit što više cura, a ako na neku foru i nije, onda su ili fakat ružni ili mentalno zakinuti. Pa ti sad biraj... Neću reć da sam ljubomorna na one silikonske plavuše koje se špaciraju po gradu u visokim peticama i trepću okicama dok im se 5 tona maskare napokon ne razmaže... Istina je da ih sve mi pomalo sažaljevamo, no srce mi para činjenica da se dečki zapravo okreću za takvim barbikama. Kada se ja okrenem za jednom takvom, to sigurno nije zbog činjenice kako je ta cura prekrasna i da bih je najrađe povalila nasred trga i kasnije se 2 sata hvalila o svim mogućim i nemogućim pozama koje sam s njom isprobala u skrivenom kutku javnog WC-a (o muškom egu ćemo malo kasnije), već da se, što se glasnije mogu, nasmijem višku masnoća koje su se nekim 'čudom' preselile iz njene guzice u usne ( Doktore Glumičić, želim Vam zahvaliti na Vašem beskrajnom uloženom trudu u njenu ljepotu. Hmmm...Ljepota- relativan izraz o kojem bi se moglo dugo raspravljati).
Muški ego- velik ko sam faking svemir. Bez početka i kraja... Tu veliku rupetinu u Njegovoj glavi popunjava nada da će povalit neku od onih barbika koje sam ranije spomenula. Muški ego se razvija od samog prerezanja pupčane vrpce ( tog divnog izvora života u svakoj od nas žena) pa sve do braka koji je prijeloman događaj u životu svakog muškarca. Tada sav taj ego, u trenutku kada joj On stavi prsten te se zakune na vječnu vjernost (u prijevodu-pokoru), nestane...Opako,opako...ya man
Sljiva

- 22:21 - Ne SeRi (19) - JeR gOvNa - Ne SeRu... -

Sljedeći mjesec >>