GLIMPSE:)

13.07.2004., utorak

Sex???Ne hvala. Došla sam samo da te skinem i odem doma

Ima jedan frajer. Dugo se zajebavamo. Kao, ja fina, a on veliki jebač.....Neki dan mu kažem kak ću doći na kavu kod njega. Zbilja uživam u njegovom društvu. Totalno mi je sexy. Volim ga gledati, slušati, ma ne znam sve....I tak nakon razgovora dođe kissing, skidanje i sve ono ludo brzo. Skočili smo praktički jedan na drugoga. Željela sam ga poševiti, ajme kako sam to željela, ali, nisam mogla. E sad je pitanje zašto? DA li želim da on i dalje gleda u meni damu?
Istina je, da dok smo se ljubili i to sve, da sam ja osjetila kako me nježno ljubi , nježno dodiruje po leđima, osjetila sam da se dečko zaljubio u mene i that scared me to death!!!!
Ja sam samo željela wild sex, ali kada sam osjetila to nešto in the air....Usrala sam se živa.
I onda se dogodilo to da sam se ja zadovoljila pred njim....
I ispalo je da nije jebač, da je totalno nježan, da sam ja i dalje dominantna...Ma hoću frajera koji će me poševit da ću se onesvijestit...hahah
- 13:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>