GLIMPSE:)

23.05.2004., nedjelja

Single

Danas sam skuzila kako se bas najbolje u biti osjecam single. Opusteno i bezbrizno. Mislim da mi veza u biti uopce ni ne treba jer sada nisam u stanju napraviti nesto konstruktivno iz svega toga. Ne da mi se opet pocinjati iz pocetka graditi nesto sto sam mislila da sam vec prethodno izgradila s jednom osobom i onda se srusilo ko kula od karata. Zelim sada putovati preko ljeta i seviti se. To je sve sto zelim. I mozda malo vise poboljsati odnose za zenskom polovicom moga drustva. Ne volim bas pretjerano zene, a ipak su one najbolje za tracanje, hehe. Mozda sam bila prestroga o njima, ali uvijek na kraju zavrsim u muskom drustvu jer mi to nekako najvise pase. S njima se osjecam ko doma:)
Da, definitivno ne trebam nikoga jer onda stalno razmisljam sta on misli da ja mislim da on misli. Ide mi to sve polako na zivce. Zar nam svima nije neka osoba predodredjena (destined) da bude ona druga polovica nas? Zasto moramo stalno traziti. Ne da mi se to vise.
Ma Glimpse sta to pricas? Opusti se i uzivaj! Samo je jedan zivot....Samo jedna mladost...
"Jedna mladost, jedan svijet....!

- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>