GLIMPSE:)

21.05.2004., petak

The beginning

Sjedim za lapom i slušam mjuzu...Bas sam se ubacila u piđamicu i sada idem malo čituckat prije spavanja...Pola dana sam provela na phoneu, a pola na faxu...Nikako da se naučim da korisno provedem vrijeme! Bar sam se skulirala danas. Bila sam 2 dana kronično umorna od vikenda i kako mi se čini već sutra će biti opet isto...Tulumarenje...
Upoznala sam jednog frajera. U biti moj frend extreme je zaslužan za to.... Pa da vidimo kako će se stvari odvijat. U svakom slučaju već mi je turbo zanimljivo. Volim takve stvari jer se onda osjećam živom...ALIVE!
Zamislila sam ovo kao jedan dnevnik u kojem ću iznositi svoje najluđe misli, jer znam da me nitko ne zna..A extreme, ti već to sve znaš, ne moraš ni čitati jer već odavno imaš uvid u moj mentalni sklop.

"pulsate et aperietur vobis" (Biblija)- kucajte i otvorit ću vam se

I am looking for someone who will knock gently on my heart without breaking it:)
- 16:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>