GLIMPSE:)

26.05.2004., srijeda

kronicno umorna

Nocas nisam ni oka sklopila kak treba. Frend mi poslao poruku ak sam budna da ga nazovem...s bilo je prosla ponoc odavno. I tak ga ja nazvala i pricali kojih sat vremena...Onda sam kao pocela nest citat i hop 3 ujutro..A budjenje u 7 ujutro. Ne moram ni pricati da sam bila ko krepana macka (i jos sam) plus sto sam nesto bolezljiva (ne znam jel alergija ili neka prehlada, no sto god da bilo nos mi je lagano crven). I tako bila na faxicu, dosla doma i kao zaspat cu...ali ne..zvoni stari..a jebote uvijek me nazove kada planiram malo odrijemati. I tako sam sada odustala od svega, popila caj od mente i idem nesto citat konstruktivno...
Sutra imam 2 vazne stvari za obavit. Ispit i njega...Dobro za ispit mi cak i nije frka samo sto moram uciti danas ko mali magarac, a njega navecer. Hmmm..Ma ne znam. Imala sam osjecaj da ne zeli da budemo skupa, a ono ipak idemo opet van..E pa sad ili ja ne kuzim muske signale ili nemam pojma sto. SKuzila sam da nema smisla razbijat si glavu glupostima i da je najbolje pustiti da ide sve with the flow, a ako od toga ne bude nista, onda se prepustam radostima mladosti (citaj sexa) sa dobrim komadima koji me privlace samo tjelesni, ali ne i mentalno. Zar nemamo mi svi jednu crnu knjizicu fuck frendova koje mozemo nazvati u vrijeme krize. E pa kada patis od kronicne nejebice, onda se ta kriza izjednacava s onom u Iraku...jer se vode ratovi u tebi samom...Ne mozes vise normalno funkcionirat (barem ja ne mogu).. Uf zakljucili smo vec da sam ne "crazy in love" vec "crazy for sex". Jebiga, mora biti netko. Ionako vecina zena ne samo da ne priznaje da si same pruzaju zadovoljstva, da posjeduju vibe, vec cak i ne priznaju da su lude za sexom. A ja sam uvjerena da se danas vise sevi zenama nego muskarcima, samo sto one to ne priznaju:)
I, na kraju, poruka mom frendu extreme-u....Covjece daj se opusti malo...Bilo bi dobro da pises i ti o svojim sexualnim frustracijama...Budemo se onda ovome smijali na nasoj nedjeljnoj kafici....I tracali malo (e vis...sve vise pocinjes sliciti zeni, heheh....traceru!)
- 16:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>