utorak, 04.03.2008.

NOVI POSTICH.........

Evo iden ja malo pisat,pinku mi je dosadno
Ka sta znate,ni danas nisan isla u skolu ali sutra iden................Malo me strah jer me ima pitat fiziku sta bi znacilo da danas moran ucit,a to mi se nikad ne da=( Ka i uvik ne znan o cemu bi pisala ali ka sta vidite u boxu stavila san slike svoga Larsa T. Jorgensena(rukometas-igra za portland...).
Uglavnom svi koji me malo bolje poznaju znaju da san totalno uživljena u njega ali svi imamo neke mušice(bar ih ja iman)=) Jedva cekan sutra na folklor i uglavnon se sve vrti oko toga............Iden ja sada gledat malo TV
pa pozdrav i kissssssssssssss=)

04.03.2008. u 14:27 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Svasta ponesto=) =)

Image and video hosting by TinyPic

663366>O MeNi:
ImE: tOnKA
GodIna RoDenJA: 3.9.93-DjeVIca
RazrEd:8 a
ZivIN U: SpLitU
NAJBoLjE PrijE:AnA MaRIjA,PeTrAna,BrUNa,SaRA,
ANDrEA,.....
SlusAn:RoCk
Naj GRuPE: DirE STRAitS,CreEdencE,URiah HEeP
,Leb i sOL,BLACk sABBaTh,EagElS.balAŠević;...
hobi:FoLKLOR(kud BrodOSPLIT),pReždERAVANje,
mJUZa
oPcEniTo.....
I LIKE:





-LArSa joRGenSenA
-fAmiLijU
-PRIJatElje
-foLKlOr
-moRe
-poKlOne
-pARFemE
-ŽNjoPAt
-MuZikU(RoCk)
-foTOGrAFiju
-aRheOLOgijU
-pUTovanJa
-MOpsE
-duLDe
-SPavAT
-bAĆE
-lipO vRImE
-ŠArENiLO

I DON˝T LIKE:

-smRad
-GLAD
-bOlesti
-šKolu
-uČiT-a KO voli?!
-gOlubOve
-fiZiKU
-suZe
-kaD San TužnA
-OgOvARAnJe

MOJ JORGENSENICH=)
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

credits.}

DESI GNER
PICTURE
BRUSH1
BRUSH2
HostedbyIMAGESHACK
& BLOGGER
Prilagodile:muheskins.blog.hr ThankstoAdobe Photoshop CS