FUCK YOU!***

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

biti il ne biti



linkovi
BRICHA
MATEJA
ANJA
ANA M
VEKY
ANA L.
NIKA
PIRSIC
ANTE-ČMARludheadbangroflbang
ANA(vaterpolo)
JONJIC
GALE
TONKEC
LUCIJA

nesto o meni
Zovem se Vlatko...
Rijetko ime..jel tak..
Prezime mi znate(valjda)
imam 14 godina..
Treniram vaterpolo.mouthwash
imam puno prijatelja i prijateljica...
tak da ih necu nabrajati jer bi nekog zaboravio.
idem u OŠ Zaprude u 7d razred.winkwink
volim:
-spavati
-jesti
-odmarati se
-ljetne praznike
-biti vani s prijateljima
-bit zaljubljen
-pizzu
-joj...itd...
ne volim:
-skolu
-misliti na skolu
-pricati o skoli
-pisati zadace
-UCITI
-umisljene osobe
-ljude koji se previse forsaju
............i to je to................

30.03.2007., petak , 22:45
PA EVO...NOVI POST

Novi post...a slusajte nemam bas puno za pisati pa cu staviti neki filmic.
Ali ok...Ne znam...sad sam se upravo vratio s treninga...danas sam bio vani
Islo smo ja,kanca,vizek u grad po marker i dosli do tamo i ono nemaju markera
a u kur**.Al ok,reko je da ce dobiti u srijedu pa onda idemo...
I evo vam sad filmic...(al prvo moram zvati sestru da mi pokaze kak se to radi)...joj skoro zaboravio sretan rodendan GABI...

mozda ste ga gledali na dalmosevom blogu ali ako niste...evo vam sad...


say (83) | print | #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

layout by 6r1m r3ap3r