FUCK YOU!***

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

biti il ne biti



linkovi
BRICHA
MATEJA
ANJA
ANA M
VEKY
ANA L.
NIKA
PIRSIC
ANTE-ČMARludheadbangroflbang
ANA(vaterpolo)
JONJIC
GALE
TONKEC
LUCIJA

nesto o meni
Zovem se Vlatko...
Rijetko ime..jel tak..
Prezime mi znate(valjda)
imam 14 godina..
Treniram vaterpolo.mouthwash
imam puno prijatelja i prijateljica...
tak da ih necu nabrajati jer bi nekog zaboravio.
idem u OŠ Zaprude u 7d razred.winkwink
volim:
-spavati
-jesti
-odmarati se
-ljetne praznike
-biti vani s prijateljima
-bit zaljubljen
-pizzu
-joj...itd...
ne volim:
-skolu
-misliti na skolu
-pricati o skoli
-pisati zadace
-UCITI
-umisljene osobe
-ljude koji se previse forsaju
............i to je to................

24.03.2007., subota , 16:58
BOLESTAN SAM I DOSADUJEM SE

Kao sta pise u naslovu bolestan sam...I uzasno je dosadno...sam da znate...bang.imam bronhitis.Ali lakši.i neznam kaj da pisem u postu jer se nije nes spešl dogodilo.E da mateji je bio rockas jucer i islu su ga slaviti.Ja naravno nisam isobang.I svi su mi rekli da je bilo super.
haha.Znaci da nisam nista propustio.burninmad...Al kaj se moze.
Nista.I sad moram ic uciti kemiju jer me nije bilo zadnjih 4 sata,a u utorak pisemo test.Supppppppeeeeeeerrrrrr...thumbup..AAA ne.
e da.i zahvaljujem svima koji su me komentirali.Tnx.hvala.
i eto pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.mah





say (106) | print | #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

layout by 6r1m r3ap3r