Ja nisam luzer...

02.06.2006., petak

Maturalna večera iliti zbogom drugovi moji....

31.05.2006. godine 20 sati.

Tad je počela jedna od najluđih noći mog života. Moj razred je bio jedan od najmanjih na školi (zbog velikog prosjeka padova), no dokazali smo da nismo ni mi za odbaciti. Nitko nije ni pomišljao da radi kakve incidente i sve je bilo u najboljem redu! Mjuza je bila ok, pića je bilo za svačiji ukus, hrana za prste polizati, a drusto kakvo se rijetko nalazi! Mnogi profesori su otisli oko 1 sat, no Vuja(prof. povijesti) i Plavac(prof. svih stručnih predmeta što postoje u školi) su ostali snama do fajrunta (4 sata ujuto), a kasnije i otisli snama i u grad da se ostatak pića očisti! Reći ću da sam došao kući pola sata prije nego je stara krenula u prvu (dovoljno da vratim auto kući)!

Ispričavam se što je ovaj post objavljen u zakašnjenju od cijelog dana, no trba uzeti u obzir da sam cijeli dan spavao,pa.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.