< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

2006 Studeni (7)
2006 Listopad (23)
2006 Rujan (8)
2006 Kolovoz (7)
2006 Srpanj (6)
2006 Lipanj (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Pomozite zeki

OBAVEZNO PROČITATI AKO ŽELITE U ARHIVU

Kada stisnete u arhivu promijeniti će se pozadina jer sam tu pozadinu imala prije i ne mogu ju maknuti kako bih stavila ovu.

Image Hosted by ImageShack.us
made by: lovelywords.blog.hr


UPIŠI SE U MOJU KNJIGU GOSTIJU! Ovdje.






KliKnI


KlIkNi

KlIkNi



PCD- Buttons


I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

Typical and hardly
The type i fall for
I like when the physical
Don't leave me askin' for more
I'm a sexy mama (Mama)
Who knows just how to get what I wanna (Wanna)
What I wanna do is bring this on ya (On ya)
Back up all of the things that I told ya (Told ya)

You've been sayin' all the right things all night long
But I can't seem to get you over here to help take this off
Baby, can't you see?
How these clothes are fittin' on me
And the heat comin' from this beat
I'm about to blow
I don't think you know

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

You say you're a big boy
But I can't agree
'Cause the love you said you had
Ain't been put on me
I wonder
If I'm just too much for you
Wonder
If my kiss don't make you just
Wonder
What I got next for you
What you wanna do? (Do)

Take a chance to recognize that this could be yours
I can see, just like most guys that your game don't please

Baby, can't you see?
How these clothes are fittin' on me
And the heat comin' from this beat
I'm about to blow
I don't think you know

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

Come on baby loosen up my buttons babes
Loosen up my buttons babe

Baby wont you loosen up my buttons babes
Loosen up my buttons babe

Come on baby loosen up my buttons babes
Loosen up my buttons babe

Baby wont you loosen up my buttons babes
Loosen up my buttons babe

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

I'm tellin' you to loosen up my buttons babe (Uh huh)
But you keep frontin' (Uh)
Sayin' what you gon' do to me (Uh huh)
But I ain't seen nothin' (Uh)

O meni...

Ime: Maja
Prezime: ...:.:...
Horoskopski znak: Rak
Naj pjesme: Ne pitaj
Naj pjevačica: Ne pitaj
Slušam:Hrpu toga
Ne slušam-. Narodnjake, cajke
Volim: Sebe i ovaj blog
Mrzim: Umišljene ljude
Hobi: Rolanje, vožnja biciklom
E-mail: maja110@net.hr


Myspace layouts


Myspace layouts


Images for your blog


Image hosted at bigoo


Myspace


Myspace


Friendster


image hosting file


Image hosting


Myspace layouts


Myspace layouts


Brojač posjeta

Blog
Forum
Monitor

Od 10. listopada 2006. je ovaj blog posjetilo:

Free Web Counter


petak, 06.10.2006.

Hello piplsi.

Javljam se malo iz fore. Zapravo ne želim lagati. Dosadno mi je. Sad malo gledam TV. Danas mi je dan bio običan. Zapravo preobičan. Jučer nisam ništa rekla kako mi je bilo u bolnici. Kako mi je gips na nozi bio samo sa donje strane, prerezali su mi zavoj s gornje. Doktor mi je pregledao koljeno i rekao da više nema izljeva. Zatim sam si morala gips namjestiti i medicinska sestra mi je ponovo zamotala koljeno. Gips moram imati još tjedan dana, toliko bih trebala imati. Sada prijeđimo na današnji dan. Probudila sam se u onoliko sati u koliko se i Anita (moja sestra) probudila. Uopće ne znam koliko je tada bilo sati. Zatim sam zaspala i probudila se poslije 9 sati. Iz kreveta sam ustala u 10:20 (otprilike). Zatim sam se obukla i zabuljila u... TV ... a u šta drugo??!! Pa sam ručala, i malo svratila na komp. Skužila sam da imam 2 komentara. Poslije sam gledala Princ iz Bel-aira, pa Pod istim krovom i onda je sad počela Rebeca. Ja inače pratim Rebecu. Pratim ju i sada, ali i pišem ovaj post. To je sve o današnjem danu.


To je stvar koja te obuzme.
U to voliš buljiti.
Upravljaš njime jednim predmetom.
Klikneš na gumb i gledaš u drugo.
Ovo je pjesma bez rime.
A u ovoj pjesmi radi se....
Naravno, o TV-u.


Valjda ste svi pretpostavili da se radi o TV-u. Tu pjesmu sam upravo izmislila. Nadam se da vam se sviđa. A sad moram ići. Baš i ne moram ali želim jer mi ponestaje inspiracije.


Zato ćao i do čitanja.
Pusa



~16:49~ komentari (8) print #


<< Arhiva >>