< ožujak, 2020 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2020 (3)
Ožujak 2020 (4)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (3)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)
Kolovoz 2019 (3)
Srpanj 2019 (6)
Lipanj 2019 (3)
Svibanj 2019 (4)
Travanj 2019 (9)
Ožujak 2019 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na blogu ću postavljati Rock Albume i Singlove u Mp3 Formatu. Biti će i recenzija Rock koncerata.

Grb mojeg naselja



Odakle sam ja


Povijest glazbenih formata i uređaja:







28.03.2020., subota

Branimir Džoni Štulić - Sevdah za Paulu Horvat (1991.)

Johnny se vratio! Među fanatičnim obožavateljima lika i djela Branimira Štulića, poznatijeg kao Johnny B. Štulić, vijest se proširila brzinom munje, a zahvaljujući sveprisutnom internetu, točnije legendarnom YouTubeu na koji je sam Johnny svima na korištenje "usnimio" svoj novi album nazvan "Gozba", u protekla je dva-tri dana taj uradak sa svojih nepunih pedesetak minuta glazbe najposjećeniji djelić interneta na prostorima od Triglava pa do Vardara, odnosno na području bivše države zvane Jugoslavija.

Portali i forumi bruje nudeći mahom idolopoklonske hvalospjeve koji više svjedoče o odnosu fanatičnih poklonika Štulića prema svom idolu no o vrijednosti novog albuma, prvog koji je nakon 1990. godine i ploče "Balegari sreći ne vjeruju" dostupan široj publici.

Istina, objavljivao je Štulić samostalne albume i nakon toga, ali osim "Sevdaha za Paulu Horvat" objavljenog 1991. godine za sarajevsku "Komunu", sve su to bili albumi objavljeni za diskografske kuće čiji je domet plasiranja tih uradaka bio vrlo skroman pa i mnogi zagriženi fanovi Štulića nisu vjerojatno čuli niti mogli nabaviti album "Blase" iz 1997. godine, dok je zahvaljujući YouTubeu puno lakše bilo doći do 2010. objavljenog albuma obrada narodnih i zabavnih pjesama nazvanog "Ne pokaži da si ufitiljio".

A što to nudi Branimir Štulić na svom sedmom solo albumu? Prvi dojam, pogotovo za one na koje je Štulić najsnažniji dojam ostavio u doba dok je djelovao kao frontmen grupe Azra, je - iznenađenje. Naime, svojim oporim anarhističkim tekstovima koji su secirali tadašnju nesavršenu socijalističku stvarnost i bazičnom rock postavom (bubanj, gitara, bas) koja je u kratkim trominutnim pjesmama "isporučivala" tone novovalne energije, Azra je vrlo brzo postala kultni bend na svim prostorima bivše Juge, grupa koja je ne samo znala, već i imala što reći, pri čemu je, bez obzira na umijeće Borisa Leinera za bubnjevima i Miše Hrnjaka na basu, bilo više no očito kako je "gazda" Štulić kojemu čak ni neprivlačni, često i nerazumljivi vokal nije smetao u širenju kulta zvanog Johnny i Azra.

Dio tog desperatnog nihilizma i anarhističkog pogleda na svijet Štulić je zadržao i u svojoj samostalnoj karijeri, a njegova odluka da se iz tadašnje države uoči rata skloni u sigurnost Nizozemske i gotovo prekine svu komunikaciju - pogotovo s Hrvatskom - samo je dodatno ojačala taj kultni status buntovnika i izopćenika podižući istodobno kod njegove brojne publike želju da se napokon oglasi novim albumom, ponudi nove pjesme, podsjeti na nekadašnje buntovništvo i anarhistički "svi na barikade" stil.

I eto, Johnny se vratio, ali od te anarhije - ništa. Od novih ogorčenih i socijalno kritičkih pjesama koje smo očekivali i zbog njegovih žučnih intervjua kojima je komentirao stvarnost država nastalih po raspadu Juge - ništa.

Umjesto novih uličnih himni koje su i stihom i zvukom iskazivale samu srž protesta i pobune, ili pak sjajnih minijatura o ljubavi i osamljenosti, Štulić je na "Gozbi" ponudio ponajprije bogatstvo akustičnih zvukova utemeljenih na folk motivima naroda i narodnosti koje su činile SFRJ iliti Jugoslaviju, odnosno u isto tako raskošno akustično ruho obučene obrade sedam starih svojih pjesama, jedne pjesme Srđana Sachera te samo jednu jedinu novu autorsku pjesmu!

Ta pretvorba iz rock anarhista u rock akustičara najuočljivija je u činjenici da su od 15 pjesama s albuma "Gozba", njih čak šest - instrumentali.


Popis Pjesama:

1 Branimir Štulić - Nepotrebno Precrtaj 2:07
2 Branimir Štulić - Pretvorba 2:14
3 Branimir Štulić - Lijepo Lice 2:18
4 Branimir Štulić - Navike 2:21
5 Branimir Štulić - Vlajka 2:51
6 Branimir Štulić - Aj Ča 2:38
7 Branimir Štulić - Znam Ponavlja Se To Serijski 2:20
8 Branimir Štulić - Raspleti Kose Damo 2:49
9 Branimir Štulić - Kratki Pomak 2:49
10 Branimir Štulić - Došlo Vrijeme Da Se Umire
Lyrics By – Štulić*
Music By – Harrison*
2:49
11 Branimir Štulić - So Far 2:18
12 Branimir Štulić - Laku Noć 2:46
13 Branimir Štulić - Partizan
Lyrics By – Štulić*
Music By – Marly*, Zaret*
2:45
14 Branimir Štulić - Neće Da Se Pomiri 2:59
15 Branimir Štulić - Otac Moga Oca
Written-By – Ljubivoje Ršumović, Milovan Vitezović, Trad.*
6:28
16 Branimir Štulić - Fantazija 2:39
17 Branimir Štulić Kraj Potoka Bistre Vode 2:49
18 Branimir Štulić - Čežnja 2:17
19 Branimir Štulić - Sevdah Šatl 3:01
20 Branimir Štulić - Bugi Bane 3:20
21 Branimir Štulić - Bolja Strana Neba 2:34
22 Branimir Štulić - Ni Jeban Ni Lud 2:46
23 Branimir Štulić - Sevdah Za Paulu Horvat 2:13
24 Branimir Štulić - Jovano Jovanke
Written-By – Trad.*
2:44

Design – Ivana M.
Engineer [Post-production], Mastered By – Đorđe Petrović
Executive Producer – Dragan Aleksić
Photography By – Kamenko Pajić
Producer – Bogumil Blejavac
Written-By – Branimir Štulić (tracks: 1 to 9, 11, 12, 14, 16 to 23)

PREUZMI



26.03.2020., četvrtak

Pink Floyd - Relics (1971.)

Relics (podnaslov: Bizarna zbirka antikviteta i kurioziteta ) kompilacijski je album engleskog progresivnog rock sastava Pink Floyd iz 1971. godine . Album je objavljen u Velikoj Britaniji 14. svibnja 1971. i sljedeći dan u Sjedinjenim Državama. Prvotno objavljena od strane Starline-a, kompilaciju je ponovno izdala Music for Pleasure u Velikoj Britaniji, dok su Harvest i Capitol album distribuirali u Sjedinjenim Državama. Remasterirani CD objavljen je 1996. s drugačijom naslovnicom albuma, slikajući trodimenzionalni model zasnovan na skici koju je za prvobitno izdanje albuma nacrtao bubnjar Nick Mason . [6]

Izlazak Relicsa dogodio se jer je diskografska kuća benda, EMI , zabrinuta zbog toga što su ušli u studio snimiti što će postati Meddle bez ikakvih pjesama ili ideja, učinkovito počevši od nule. To je, u kombinaciji s njihovim sve većim rasporedom turneja, omogućilo EMI da shvati da novi proizvod neće biti objavljen neko vrijeme, možda tek nešto više od godinu dana nakon dovršetka njihovog prethodnog albuma, Atom Heart Mother . Kako bi izdali još neki "proizvod" za fanove, odlučili su izdati LP s povoljnim cijenama na svojoj etiketa Starline, kombinirajući rane singlove, B-strane, zapise albuma i jedan neobjavljeni broj, " Biding My Time ". [7] Sastav sadrži materijal s prva tri albuma, The Piper at the Gates of Dawn , Auucerful of Secrets i još mnogo toga .

Relikvije su puštane u više navrata, a ponekad i bez odgovarajućeg autoriteta. Jedan od takvih incidenta bio je EMI Australia koji je izdao album bez pristanka benda. To je dovelo do povlačenja LP-a i, kao rezultat, album je postao rijetkost. Relikvije su bile ponovno dostupne kad su službeno izdane na CD-u 1996. [8]

Relics su ponovno izdani na CD-u 17. lipnja 2016., na kojem su bili originalni omoti umjetničkog djela skice i koji su sadržavali isto mastering izdanje iz 1996. godine.





Popis Pjesama:

Side A:

A1 Pink Floyd - Arnold Layne 2:52
A2 Pink Floyd - Interstellar Overdrive 9:38
A3 Pink Floyd - See Emily Play 2:54
A4 Pink Floyd - Remember A Day 4:28
A5 Pink Floyd - Paintbox 3:35

Side B:

B1 Pink Floyd - Julia Dream 2:35
B2 Pink Floyd - Careful With That Axe, Eugene 7:45
B3 Pink Floyd - Cirrus Minor 5:13
B4 Pink Floyd - The Nile Song 3:23
B5 Pink Floyd - Biding My Time 5:16
B6 Pink Floyd - Bike 3:21

Companies, etc.
Record Company – EMI
Record Company – E.M.I. Records
Record Company – The Gramophone Co. Ltd.
Pressed By – The Gramophone Co. Ltd.
Published By – Dunmo Music
Published By – Essex Music International
Published By – Lupus Music
Published By – World Copyrights Ltd.
Published By – World Music (5)
Printed By – Garrod & Lofthouse Ltd.
Made By – Garrod & Lofthouse Ltd.
Credits
Artwork – Nick Mason
Producer – Joe Boyd (tracks: A1), Norman Smith (tracks: A2 to B2, B5, B6), Pink Floyd (tracks: B3, B4)
Written-By – Gilmour* (tracks: B2), Mason* (tracks: A2, B2), Wright* (tracks: A2, A4, A5, B2), Waters* (tracks: A2, B1 to B5), Barrett* (tracks: A1 to A3, B6)
Notes
UK edition on blue Starline labels, issued in a textured sleeve printed in black and white.

Sleeve:
"A Bizarre Collection Of Antiques & Curios" on front cover artwork.
On rear cover: stereo Ř tracks A1, A3 are mono recordings electronically reprocessed to give a stereo effect on stereo equipment.

E.M.I Records (The Gramophone Company Ltd) Hayes - Middlesex - England
Made and printed in Great Britain
7105 TPS Printed and made by Garrod & Lofthouse Ltd.

Labels:
The Gramophone Co. Ltd. perimeter rim text, EMI logo at 6 o'clock with Made In Gt Britain below it.
[Publishers]
A1: Dunmo Music
A2 to A5, B1, B6: Essex Music International
B2, B3, B4: Lupus Music
B5: World Copyrights Ltd., World Music


PREUZMI





23.03.2020., ponedjeljak

Svadbas - La,La (2005.)


Bila je 2001. godina i mjesec studeni. Jinx su svirali u Kulušiću u slavu i dobrodošlicu brucoša Hrvatskih studija. Nedugo nakon toga raspali su se ostavivši veliku rupu na poziciji rasnog pop benda u republici Hrvatskoj. Nisu znali da su im nasljednici već za petama. Nasljednici utjelovljeni u bendu zvanom Svadbas.

Album Jug izlazi im 2000. godine i uz kritiku i par entuzijasta nije previše uzbuđivao nikoga sve do 2005. i La la, uradka koji potvrđuje Pravilo trećeg albuma(tm) koje kaže da možeš kiksat dva puta i loše obavit posao ali treći puta diskografska kuća više ne pomaže. Ovaj put pomogli su talent i upornost i pjesma zvana Treblebass.

Inače Svadbas su Pavle Miholjević na gitari i basu; Jura Ferina na klavijaturama; Ljubica Gurdulić kao pjevačica; Bojan Gaćina na bubnjevima te Anamarija Ocvirk na udaraljkama te kao prateći vokal. Svadbas jako vole Dalibora Matanića i skladaju glazbu za njegove filmove poput filma Fine mrtve djevojke. Dalibor Matanić voli i njih te im zato snima spotove. Pavle Miholjević svira na Fender Mustangu i koristi ponekad distorziju ali ju ne voli previše.

Kada ne sviraju, Miholjević i Ferina produciraju, pa su tako potpisali prvijenac one trash napasti poznatije pod nazivom Lollobrigida kao i prvi album benda Djeca koji se odaziva na ime Djeca.

La la je hrvatski album godine i dokaz da za uspjeh i pozornost je potrebna jedna ali kvalitetna stvar, po mogućnosti plesna. Naravno pričamo o uspjehu u vrlo labilnim i prevrtljivim mainstream okvirima. Pričaj mi o ljubavi je odlična balada i mogući atentator Drugog načina i Piši mi na svim tulumima uz gitaru, jeftino vino i Sky Colu, a prije tri dana Svadbas su uspjeli prekrcati zagrebački Aquarius te dobiti dvije minute na RTL Exluzivu.

Hrvatski san je ostvaren.



Popis Pjesama:

1. Svadbas - Više Nije Važno Tko Je Kriv 2:53
2. Svadbas -Tko To Zna 2:36
3. Svadbas - Pričaj Mi O Ljubavi 5:00
4. Svadbas - Glavom Kroz Zid 3:42
5. Svadbas - Nek Te Uvijek Vodi Put Do Mene 3:49
6. Svadbas - Treblebass 2:51
7. Svadbas - Prekrasan Dan 3:59
8. Svadbas -Trči Trči 3:56
9. Svadbas - La La 1:43
10. Svadbas - Tišina 3:30
11. Svadbas - Prljavo More Vjetar Jak 3:45
12. Svadbas - Sve Je Na Tvojoj Strani (Superman) 3:40


PREUZMI







01.03.2020., nedjelja

Rory Gallagher - Tattoo (1973.)

Tattoo je peti album koji je objavio Rory Gallagher . Dokazao je Gallagherov eklektični raspon glazbenih utjecaja počevši od bluesa i dodajući elemente iz jazza, folka i countrya.

Tattoo je pokazao vještinu Gallaghera i njegovog benda u mnogim žanrovima iz Delta i Chicago bluesa , na jazz utjecaj "They Don't Make The You You Anyover" i blues-rock pjesme poput "Tattoo'd Lady". Prema bratu, Gallagher je bio "plodan i samouvjeren raspoloženje" kad ga je snimao. Album je pokazao Gallagherovu sposobnost pisanja što je rezultiralo s nekoliko pjesama koje će se pretvoriti u spojeve njegovog živog djela. Tattoo’d Lady odražava Gallagherovu ljubav prema sajmskom životu i njegovim sličnostima s životom na cesti. "Cradle Rock" bio je nadahnut sretnom slučajnošću da je Gallagher "ljuljao doslovno cijeli svoj život" rođen u "Rock Hospital" u Ballyshannonu u Irskoj. [3] "Cradle Rock" obrađen je i Joe Bonamassa kao prvi pjesma na njegovom debitantskom albumu A New Day Jučer . Tattoo ilustrira Gallagherovo znanje svim vrstama sviranja gitare od akustične do električne, raznim vrstama klizne gitare i mandolinom. Na pjesmi "Oni ih ne čine poput tebe" Rory je koristio bouzouki grčkog virtuoza Manolisa Chiotisa . Rory je bio veliki obožavatelj grčkog virtuoza, a kao tribinu svirao je „Perasmenes mou agapes“ kao uvod u spomenutu pjesmu. [4]




Popis Pjesama:

Side one

1. Rory Gallagher -"Tattoo'd Lady" – 4:34
2. Rory Gallagher -"Cradle Rock" – 6:15
3. Rory Gallagher -"20:20 Vision" – 4:02
4. Rory Gallagher -"They Don't Make Them Like You Anymore" – 4:05
5.Rory Gallagher -"Livin' Like a Trucker" – 4:19

Side two

1. Rory Gallagher -"Sleep on a Clothes Line" – 5:13
2. Rory Gallagher -"Who's That Coming" – 7:09
3.Rory Gallagher -"A Million Miles Away" – 6:55
4.Rory Gallagher -"Admit It" – 4:19

CD bonus track

1. Rory Gallagher -"Tucson, Arizona" – 3:47
2. Rory Gallager -"Just a Little Bit" (Rosco Gordon) – 7:43


Personnel

Rory Gallagher – guitars, vocals, harmonica, saxophone, mandolin, bouzouki
Gerry McAvoy – bass guitar
Lou Martin – keyboards, accordion
Rod de'Ath – drums, percussion

Technical

Carlos Olms - engineer
Robin Sylvester - remixing engineer
Robin Lawrie - cover illustration


PREUZMI