bzvzeek

MSN adresa:
ipera14@hotmail.com
in-ass@hotmail.com


eek...slikice...eek

-Ja i NinA-moja best frendica

-ja i Mimach-na putu za Požegu(mi luđaci smo išli 25 km pješke do Požege)

-Mi djevojke s HiP-HoPa(nastup u POžegi)

-ja I lela za Novogradiško glazbeno ljeto

-Ja i Romana


Image and video hosting by TinyPic-Mirta i Danijela

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtAri Da - Ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

O meni.........:)

/>Nešto o meni....
Ja sam:Ludo, zabavno, opićeno, slavonsko, šokaćko dijete
Ime mi je:Ines(dobila sam ga po....neznam po kome sam ga dobila)
Prezime mi je:Perak...(po njemu me svi zovu, ali i po bratu)
Idem u 8. razred, OŠ"Mato Lovrak", i to u d...
Moj dom je HRVATSKA(točnije-NOVA GRADIŠKA)
iiiiiii.....imam 14 godina....vau, kak malo!!(mislim da ću se za 10 godina kajat zbog ove rečenice)
Ja VOLIM sve što vole mladi(ovo mi već ide na živce)...a to je:GLAZBA, DEČKI, LUDI PROVODI..vjerojatno ima još toga...
Ja MRZIM sve što mrze NEKI ljudi:ŠKOLU!, GLUPE I UMIŠLJENE LJUDE!!MATEMATIKU I TJELESNI...i još mnogo stvari...
obožavam:plesati, obožavam lijepe zube, to je tak seksi, i volim lijepe oči, al kad dečko ima dobro DUPE, onda mi dođe da se onesvijestim!šta još obožavam?!Obožavam životinje...obožavam se slikati...itd.
MOJ tip dečka:Visok, crn, nemora biti TOLIKO zgodan, al mora malo biti, mora imati lijepe zube, dobro dupe(naravno)i NESMIJE BITI dosadan, mora biti dobar!!!-jel tražim savršenog???MA NEEEE!!
Najdraži predmet:Biologija...i engleski...imam dobre ocijene iz toga..pa možmo onda stavti i kemiju...
Najgori:svi ostali
Najzgodniji nastavnici:NASTAVNIK IZ KEMIJE...i jedan idrugi...fizičar, sam da nije toliko umišljen(bez uvrede), pričaju da j ovaj iz hrvatskoga, al ga nisam vidla, poznam ga sam preko sestrine frendice jer su oni radili zajedno..ma valjd je i on zgodan..čula sam da ima dobro dupe!
šta mislim upisati?;modnog dizajnera, agroturističkog tehničara, kozmetičara, neznam šta budem mogla...
a gdje mislim upisati...u Osijeku
gdje volim izaći:Exit, sam nekad, Maestro, Charlie, paladium...corner...
šta volim piti:voćnu votku vs.Blacky, kakao, bambus
šta volim jesti:puno toga....al zbog toga se ljudi uzruguju ljudima kao što sam ja(DEBELIMA), al mene to ne dira...baš me briga
Glazba:slušam, r'n'b, reggae, latin, soul, jazz, hip-hop, pjevači:Rihanna, Shakira, Amy Winehouse, Beyonce, Alicia Keys, Sean Paul, Wyclef Jean, Busta Rhymes, Jennie Ortega, SamanthaJade, Eve, Mya, Colbie Caillat, Faith Hill, Christina Aguilera, Pink, Fergie...
grupe koje slušam(neke su se raspale, gotovo sve):BEP, RHCP, OneRepublic, LinkinPArk(imaju tak dobre stvari)...ima ih još
Filmovi:obožavam sve koje imaju veze s plesom:HONEY; STEP UP, jedva čekam gledati step up the street, Pulp Fiction..itd
Knjige, obožavam Harry Pottera, i pročitala sam sve knjige, i pogledala sve filmove(Potteromanija)
hobi:rolanje, crtanje, plesanje, plešem Hip-Hop(grupa mi se zove SKY)..itd, naravnio tračanje
Ljubav u mom životu:NEMA JE(a i nefali mi)svi su prevarantski mother fuckersi, koji ti sam slome srce...to ja ovak serem, meni niko nije slomio srce..a i BOGA MI neće.
Imam stariju sestru i starijeg brata:onda razumijete moju muku...
imam dva psa i mačka, i vjerojatno nekoliko miševa btw, čukci su Tina i Bobi, mačak Žućko, a miševima nemam imena, jebote pa moram i to smisliti..ma da, ajd dota je moram ići jest pomfrit!!KISSA

Spotovi

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Beyonce Knowles Lyrics
Suga Mama Lyrics

Suga Mama Lyrics



Amy Winehouse Lyrics
Rehab Lyrics

Amy Winehouse Lyrics

četvrtak, 28.02.2008.

hm

ej ljudi, u boxu sam stavila dva spota, od dviju odličnih pjesmi, koje obožavam, spava mi se, pa ću onda sutra staviti još. kisssa



| KoMeNtiRaJ (2) | Printaj | .-. |

guten nacht-ne ide mi njemački..hihi

Ej pplzi...koji usrani dani...jebote, baš nam je život nekad sjeban...sve neka nostalgija i depresija...za ubiti...jedino što me zadržava su humor, glazba i prijateljibang...jebena škola...danas sam skoro dobila 2 iz hrvatskoga, jebenoga testa..najlakšeg na svijetu, a ja glupača, depresivna izgubim četiri boda na jednom zadatku, i jedan mi je bio točan, al kaže gadura, napravila si d kao a, kaže spojila si je sa crtom, a glupača tulava, stavim zagradu, ovak d), i to je njoj kao ispalo a, onda je neš srala, al mi je dala tri, i to sve zbog ljudi iz moga razreda...odlični su...a mislim ono, napisala sam a, b, c i jedino što je osatlo, ostalo je d...joj Bože, što sam dosadna...bila sam kod popa na razgovora, digomi je živce...sutra je sudnji dan, ipak sam prisiljena ići vaditi krv, šitblabla, glupi Ilić me je derno nogom, pa mi napuko prst...izgleda ko patliđan..jedino pozitivno što me raduje, je, za dva tjedna idemo u Pulu, headbangdeadsmijehjeeeeee, za tri tjedna idem u Bosnu, napokon, jedva čekam, teta mi je večeras bila, prenijela mi pozdrave iak sam trebala ići večeras kod nje, mama mi nije dala, jebote, htjela sam plakati, onda bih išla u subotu slaviti Sandrin rođendan, a onda bi bilo svega sa Milanom...šmrccry..al niš od toga...a jebiga, sutra vjeronauk, đizuz, još će mi biti gori dan...puknucu
ajte ljudovi pozzz, staviti ću neke vesele fotke da mi se nerazjebe dan..puno jebem u ovom postu, i evo jedan recitat što sam ukrala sa Babinog bloga, sorry Babs, al mi se sviđa, pussacerek

...sve prolazi, ostaje samo u nama
U srcima , u umu, I foto albumu
Priča svaka slika, da ne zaboravim nikad
Nasmijana lica nekih starih prilika
Nekih nema više, ostale su sjene
Mora bit da je s njima nestao
I dio mene
Al vrate ga kiše,
I vjetar s juga
Neka stara pjesma, nostalgija i tuga...



| KoMeNtiRaJ (0) | Printaj | .-. |

nedjelja, 24.02.2008.

eej pplzi...;)eek

Sinoć sam bila kod Mirte na rođendanu, bilo je super...zabavljali smo sezubo...Žderali svega i svačega...naravno kulenanjami...bilo je i šljiveparty, al nisam ni liznula...bljak, mrzim rakiju..al je bilo pivaaathumbup...Bilo nas je sa svih strana Nove Gradiške, al najdalje smo ja i Nina i Valy, s Priključka(PRIKLJUČAK RULES!!!!hrvatska), Mirta živi u Rešetarima, a dobri su i oni...Ja i Teich smo joj zajedno kupile, majicu, grudnjak, lak za nokte, i sjajilo...istrošile smo se, hahahharofl...moram ići na misu za jedno sat vremena...fuck...krizma nam je 31.05...krelaceek...sinoć kad sam se vratila s rođendana, u pol 11..naravno još sam izašla sa ovim svojima, ostali smo do pol 1...Bili smo ja, Nina, Vali, Romana, DRAGo(ZA NEKO BOŽJE ČUDO), Debeljak(dečko opet došo iz Okučana, sam zbog Nine..)KOmaritos, Frčko....Zvonozaliven, al je on ubrzo otišao...pa je onda Komarac doveo svog Aresano, svog đukelu, pa sam ja naravno otišla kući, jer se bojim pasa...sada se moram ići spremati...dok još malo odslušam Aliciu Keys....aj pozzz, kissa, čujemo se...cerek



| KoMeNtiRaJ (11) | Printaj | .-. |

četvrtak, 21.02.2008.

Wass up, pplzi?!

ej, šta se radi? Barbara i Mirta su mi napokon ozdravilezubo, a Glorija ima monoukleozucry, šmrc, jadna ona...Sara nam je počela nositi naočalecool, Žana je naraslaeek, Alisi su narasle siseeek...Mateji se povećala guzicaparty, ja sam smršavila,laze barem mi to govore(to valjda da me utješe), Maja je opet kasnilabang...pa smo se zajebavali sat i pol, iako smo stigli barem nešto ponoviti...al ide nam dobro...iz fize nas je 13 dobilo komadezubocrybeljrolleyes...pa napokon nam nije upisao ocijene...ali, nepošteno je prema onima koji su dobili pet, oni jadni nežele da sebi upišu ocijene, tak da nama ne bi krelac upisao!!!koji kreten(no afence-mislim da sam dobro napisala)u ponedjeljak moram vaditi krv, a neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecryno, đizuz, danas mi je mama pričala kak je vidla nekog dječaka, nije ni u školu kreno, kao došo i sam ispružio ruku i ona izvadila, ni da je plakao ni ništa, a ja imam 14 godina, rasplakala se kada sam čula da moram ići vaditi krv....hehe, sada se sama sebi smijem.rofl...u subotu je mojoj seki rođendan, a Mirta u subotu isto slavi rođkas..e blogerski posjeti mi se počeli popravljati..sinoć smo imali trening i crkle smo do smrti...hahahahaha...koja metafora....jedino poz je bilo što smo se ja i Alisa ismijale i ispričale....ajd vidimo se
I Alisa, paz ovo:Baci sisu da se igramo!ha, ha, ha, hasretanroflwinksmijehlud



| KoMeNtiRaJ (1) | Printaj | .-. |

ponedjeljak, 18.02.2008.

heej:)

ej bokwave, vidim da ovaj blog ama baš NITKO ne čita, al nema veze proglasiti ću ja po školi!!!!crycoolU subotu sam bila kod Nine na roćkasusmijeh!Bilo ovak-onak, al na kraju smo se ismijalirofl...ja I Mirta smo joj kupile veliku kravu(ona vam je veterinarski tehničar..uskoro za tri god..)i lak za nokte(i to dva)party
Danas sam dobila 5 iz kemijethumbup..jupiiii..i bili smo u posjeti gimnaziji..dosadno...vidite(neznam kome ja pričam)da sam promijenila dizajn..baš je "totalno opićen".lud..i stavila sam tak nekih slika...ajd vidimo se...kissssssssaaacerek



| KoMeNtiRaJ (24) | Printaj | .-. |

četvrtak, 14.02.2008.

Sretno Valentinovo!

Ej ljudi sretno vam Valentinovo!cerekPuno srećefino, ljubavicerek, dobrih ocijenanaughty, ludih provodanutpartysmokin i zgodnih komada(s dobrom guzom, hehegreedy)Sretan imendan svima koji ga danas imaju..pa tako i mojim frendicama Valentini Jurenac, Petrović i Kovackiss...imali smo sinoć trening..Maja nas je slomila..deset puta bez prekida smo radili koreografijueekcry(koja inače traje 5 minuta)...đizuz, jutros smo imali sistematski...morami ići vaditi krv...IZ VENE!!!(I'm gonna kill myselfcry)mrzim to i uvijek se rasplačem..đizuz...kod mene tak nema ništa, osim još jedno Valentinovo bez dečka...crynošmrc...pusica, sada moram u školu!!!kisscerek -anđelčići, hav svit....-a jadan, a baš je svit

-kak su maji, đizuz-sretno valentinovo!-ajoj...hav romantično-oblačić-zekooo
-i ja to isto mislim-evo ga Prcko i Perica(a ne to su kornjače)-winnie the pooh
-fensi



| KoMeNtiRaJ (0) | Printaj | .-. |

utorak, 12.02.2008.

Book

Ej, ljudi, ako ovo itko čita...danas je nekak glup dan...uskoro u školu, pa onda lektira i test iz Hrvatskog...mrzim gaheadbangmadburninmad...ugl., neke likuše;manekenke;pišu neke gluposti na našem blogu, pa ih mi razaramo riječimabang;al, Krešo je ipak najboljismokin!!!Pozzz njemu, odličan je likmah!!!Mirta će mi danas neke pjesmice staviti na blog...nadam se, jadna je bolesna, i ona i Babycrykiss...kod mene nema ništa...osim dosađivanja, mama se cijelo jutro nešto pizdinamcor...našla sam neku knjižicu o kondomima, pa sam se valjala..hehe, to je jedino pozitivno danas..smijehroflajd pozzzzmah
INEScerek



| KoMeNtiRaJ (0) | Printaj | .-. |

petak, 08.02.2008.

eeeeeeeeeeeeeeeej=)

Et nisam bila vamo jedan daneek, a gle koje sam sada promjene napravila, stavila slike...uredila boxove, promijenila dizajn, zahvaljujem ČoKoLaDiCimah...kod mene nema ništa...osim što je danas pod zemljopisom bilo zanimljivo, pa ja i Rajka nismo obadva sata igrale križić-kružić, već samo jedanlaze..., ali pohvalno je što drugi sat nismo izmišljali bolesne forenutnaughty...(znate ono, istisni mi prištić i poliži ga-to je moja i njena bolesna foralud). Ma dobro, moram ovo reći, igrale bi mi i drugi sat križić-kružić da nas nije skužlarofl.Ugl., sutra moram na trening, a za sat vremena na vjeronauk...danas se saznalo da će ovi iz gradske župe imati krizmu 17.04., tak da neznamo kada ćemo mi iz predgrađa imati krizmucry!!!!!Možda ću sutra navečer do garda, al' neznammm...još ću vidjeti, ajd kissy, kissy, cmok, cmokkiss, viđamo se

By:InEscerek



| KoMeNtiRaJ (0) | Printaj | .-. |

četvrtak, 07.02.2008.

Evo mene belj

Evo, nije me bilo duže vrijeme...Ugl., u subotu sam slavila rođendan, bilo je SuPeR!!!!!zujo
Dobila sam gomilu šampona, dezića, parfema(frendica mi je rekla da ljudi vjerojatno misle da smrdim)bang...dobila sam bijelozlatnu narukvicu, naušnica, sat, prase, logično, nazvano Emil..ludi još neki takih igračaka...u utorak sam bila u Maloj na zabavi povodom poklada, bilo je super, osim predkraj večeri...plesala sam tak sa nekim likovima, a na kraju je bilo i poljubaca...(iako to nisam željela da se dogodi)namcorI to na kraju pjesme "Reci mi toplinom srca" od Bernyja, jer se njegovo dupe mora utrpati svagdje...on vam je onaj novi hip-hop pjevač, iz moga rodnog grada, pa tak da ga viđam svaki dan, iiii...ide mi na živce!!!!!headbangmadtuzan
Danas smo iz biologije pisali esej, i učili o očima....puknucu, al bilo je dobro!!!!thumbup
Jučer smo imali trening, i učili smo novu koreografiju, odlična je!!finoi zezale smo se mi cure!!!zujoludugl., sve cool, kod mene...javljajte se ljudi malo...InEscerek



| KoMeNtiRaJ (4) | Printaj | .-. |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.