This is my Requiem for a Dream

petak, 06.10.2006.

Zagreb!!!!!!!!

Jej bili mi sa školom u zagrebu...bilo baš kul....i brzo jako stigli....kad smo došli išli smo na neku dosadnu izložbu....ajme....ali onda su nam dali 2 sata slobodnog i tak ja trebala kupit neke knjige za engleski...a to kao bilo na početku gajeve....a mi nismo vidjele da piše taj algoritam tak da smo cijelu gajevu prošli..i onda ja pitala neku žensku kao gdje je to i ona kaže na samom početku gajeve..a u vražju...i onda se morale vraćat.....ove dvije,tamara i stela popizdile pa su me tam lovale po zagrebu....i tak usput ja si kupila vans-ove slipsice..jeej....baš sam sretna..a svi majke ti komentirali ih....i niš u 7 trebali bit pred kazalištem..a joj ja prespavala cijelu predstavu jedino kad je opalio s pištoljem pa sam se probudila.....ma bilo super išla bi ponovo.....e da i pozdrav tamari kod koje sam prespavala...i gajnama jebote ima se para.....e da tinč moja najbolja kad kođeš kod mene???šmrc..a više me ne voliš....i što se tiče onog drugog komentara nisi to baš trebao stavit na blog....

Image Hosted by ImageShack.us

eto slika tih slipsica

Image Hosted by ImageShack.us

horak spava i jadna vesna ga mora držat....

Image Hosted by ImageShack.us

ja pajkim kod tamare...


- 19:36 - Komentari (72) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.