moj jedini san

15.05.2008., četvrtak

joj više neznam šta da mislim...sva sam spetljana...

ajme...cure pomažite....ja ja...ovaj...pa....ma neznam...valjda ništa...ma neću ništa tužno...jedva čekam nedjelju...ili petak...a danas imam ples...ajme kako mi je hvalio...nisam plesala dva dana...ili tri...kme...u nedjelju mi bratić ima krizmu....sigurno će bii predobro jedva čekam da vidim sve ...moje bratiće i sestrične...ajme...presretna sam....osim u jednoj stvarno...no ajde ajde...ko da je to bitno....ima još vremena za ljubav..hh...baš mi je drago radi eme i kikjia, foleka i koleka...hh...još ela...ma ona je presltka...brzo će ona...pa ivana i luce-moja buce...hh.....pussa svim curama....ajme...tako mi je dosadno...danas sam se probudila jako rano...u 6 i nešto...jer moram ići...negdje....ajme....volim vas vse...a sad bježim...hh...byyyyyyy
- 10:39 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sve o blogu...ma opis...

¤ sve o svemu...rađe ne pitajte...svi moji problemi...moje istine...ima svačeg ¤

¤ Lea ¤
- a.k.a
- roda me donjela 22.2.96god...mislim na krivu adresu
- mala ribica
- jaaako zaljubljena i preevišekiss

- VOLIM: - smeđeg dječakacerek
- u vezi sam...cerek
- moju slatku breskvicu
- foleka, boleka, karlu..hh.
- cedevitu od limuna
- pse...pogotovo one male
- prirodu i sve izlete
- pričati o dečkim...opa
- i naravno pjevati
- naravno ljeto
- novce (šala)

NE VOLIM: - umišljene ljude
- cure slične barbikama
- jesen i proljeće
- kad neko previše sere
- jabuke
- rane...toga se grozim
- kad netko ogovara ili čak ja..kme
- kad ne znam više išta reći...pusa

- SLUŠAM: - hip hop
- r,n,b.........to je tomah

GLEDAM: sve humoristične serije na 3 (rtl)
sve cool crtiće ( neustrašiva kimy, jura iz đungle, scooby dooby doo..., tom & jerry...i ostale gluposti...
dečke na školskom (šala)
titanic...ajme prekrasno...i krug 2...pre pre cooll...a
milism da je to sve...pusaa



SAD MALO SLIKICA...COOL...dead



.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨
_____****__________**** _______
___***_______________*_____
__***________****_______***___
_***__________**_________***__
_***_____________________***__
_***________JUST_________***__
__***_____SHOWING______***___
___***______LOVE_______***____
____***_______________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***______________



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
POSJETITE I OVE BLOGOVE....
bolek
natali
sunčica
fika i franka
stara ekipa
petra iz 6b

ajme...slikice...cool

PPPPPPPPP
--PPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPP P
--PPPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

-----OOOOOO
----OOOOOOO
--OOOO----OOO
--OOO--- ----OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOOO-- ---OOO
----OOOOOOOO
------OOOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-- ---------ZZZ
----------ZZZ
--------ZZZ
------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZZ

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
------------ZZZ
----------ZZZ
---- ----ZZZ
--------ZZZ
-------ZZZ
------ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZZ