moj jedini san

10.05.2008., subota

Ej...AjMe NoVi SiMpA...pReSlAdAk Je.....wow...ObožAVam Ga...KaRlaA I ja Se pOmIrilE...Yap Yap...JupiIIIIIi......

ej društvo...moje kolege...ajme baš sam sretna...vratila sam se sa Tonkova rođendana i ewo me.....ima puno novih vijesti...pa da presretna sam....zaljubila sam secerek,...... ma presladak jecerek, jaako simpatičancerek...i sve naj naj...jako mi se sviđacerek....nadam se i ja njemu (zapravo prije mislim )...hh...a i ja i karla samo se pomirile...pa da...yap yap..jeeee...ajme presretna sam još više...sad smo stari lolek i bolek...ej medena TI SI BOLEK....MA ZNAŠ TKO MI JE REKO...A JA LOLEK...KAO LEA...LOLEK...YAP YAP....ema baš mi je drago...ma nemam riječi...osim....ISO KIKI...HH....ma vojim vas sve...i sve vas pozz...a sad žurim...volim vas
- 22:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

sve o blogu...ma opis...

¤ sve o svemu...rađe ne pitajte...svi moji problemi...moje istine...ima svačeg ¤

¤ Lea ¤
- a.k.a
- roda me donjela 22.2.96god...mislim na krivu adresu
- mala ribica
- jaaako zaljubljena i preevišekiss

- VOLIM: - smeđeg dječakacerek
- u vezi sam...cerek
- moju slatku breskvicu
- foleka, boleka, karlu..hh.
- cedevitu od limuna
- pse...pogotovo one male
- prirodu i sve izlete
- pričati o dečkim...opa
- i naravno pjevati
- naravno ljeto
- novce (šala)

NE VOLIM: - umišljene ljude
- cure slične barbikama
- jesen i proljeće
- kad neko previše sere
- jabuke
- rane...toga se grozim
- kad netko ogovara ili čak ja..kme
- kad ne znam više išta reći...pusa

- SLUŠAM: - hip hop
- r,n,b.........to je tomah

GLEDAM: sve humoristične serije na 3 (rtl)
sve cool crtiće ( neustrašiva kimy, jura iz đungle, scooby dooby doo..., tom & jerry...i ostale gluposti...
dečke na školskom (šala)
titanic...ajme prekrasno...i krug 2...pre pre cooll...a
milism da je to sve...pusaa



SAD MALO SLIKICA...COOL...dead



.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨
_____****__________**** _______
___***_______________*_____
__***________****_______***___
_***__________**_________***__
_***_____________________***__
_***________JUST_________***__
__***_____SHOWING______***___
___***______LOVE_______***____
____***_______________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***______________



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
POSJETITE I OVE BLOGOVE....
bolek
natali
sunčica
fika i franka
stara ekipa
petra iz 6b

ajme...slikice...cool

PPPPPPPPP
--PPPPPPPPP
--PPP-----PPPP
--PPP-----PPPP
--PPP----PPPP
--PPP-PPP P
--PPPPPPP
--PPP
--PPP
--PPP
--PPP

-----OOOOOO
----OOOOOOO
--OOOO----OOO
--OOO--- ----OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOO--------OOO
--OOOO-- ---OOO
----OOOOOOOO
------OOOOOO

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
-- ---------ZZZ
----------ZZZ
--------ZZZ
------ZZZ
-----ZZZ
----ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZZ

--ZZZZZZZZZZZZ
--ZZZZZZZZZZZ
-------------ZZZ
------------ZZZ
----------ZZZ
---- ----ZZZ
--------ZZZ
-------ZZZ
------ZZZ
--ZZZZZZZZZZZZZ