srijeda, 31.05.2006.

Koja je budala izmislila naslove?

E fakat me nerviraju ovi naslovi... Nikad ne znam kaj da napišem..

Pa, danas bi tebala otić posjetit svoju bogatu tetu na Piccadillyu. A barem mi je tam blizu Green park pa se mogu tamo odmorit uz malo stare zelene tekućinice. Inače stara drolja ima rak pa ću joj uzet neke hepove da se smirim. Cjelu jebenu noć nisam spavala jer sam uzela malo svega i slušala sam neku noise avangardu. Boli me želudac i brijem da ću dobit mengu. aaaargh.


- 13:21 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moji doživljaji u Londonu i sjećanja na nekro scenu u Hrvatskoj.

Šta znači? :
y.m.c.a. of death
Znači:
You may create angels of death



život prolazi
glupačice se nabrijavaju na e.a. poe
vjest o samoubojstvu u novinama
a gavran i dalje grače

moj haiku...
inače pišem treš poeziju i haikue.

Slušam...

ukratko - moji najdraži:

LAM
Bauhaus
Nick Cave

Suicide Commando
Assemblage 23
Skinny Puppy

Whitehouse
Grey Wolves

Aphex Twin (samo u ekstremnim situacijam)

Aidan Baker