četvrtak, 08.12.2005.

Ova liga mi je preslaba. Odoh na transfer listu!!!

Malo sam gledo tudje blogove i zakljucio sam da su svi (cast iznimkama) za kurac! ponajvise su za kurac oni sa cool liste, a zatim svi koji počinju: danas smo pisali zadaćnicu..... ovo su riječi nove pjesme od riky martina... danas sam dobila mengu.... itd Općenito nemogu čitat blogove što pišu žene il djeca, (eventualno ako je neka lijepa poezija) jer nemaju nimalo smisla za humor ni pojma što bi mogle napisat da bi uopce moglo mozda bit zanimlljivo. Al kad dodjem na tako neki šugavi blog sve pršti od komentara, counteri su na 6 znameki. Bit ce da se svi ti majmuni sto neznaju pisat međusobno razumiju i sve im je to bas super. Sve u svemu izgubio sam vjeru u blog, tako da se povlačim sa scene,. good bye cruel blogworld!!
- 18:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>