Why Me-Why You

petak, 24.03.2006.

POČETAK ILI KRAJ...

...........
VIDIM DA MI OVDJE LJUDOVI ILITI EKIPICA SAMO PIŠE O NEKOM ŽIVOTU I LJUBAVI,
NO SAMO DAJTE MORA I TO NEKO.....
Nego u zadnje mi vrijeme i ponestaje inspiritativnih tema tako da ne ležem kad nesto
krivo kazem,a šta da vam pričam....evo prvo par riječi opčenito o životu,mislim da svako živo svoj i
drugačiji život od drugih i zanimljiv na svoj način,i isto tako mislim da čovijek ne određuje sam sebi sudbinu nego dad je sudbina svakog čovijeka jednoma davno negdje već određena ili zapisana
i tako smo mi samo još jedni likovi na papiru koji popunjujemop i ostvarujemo sve što je napisano
natim našim stranicama života,nema muljanja,a sve što se dogodili ili je prošlo se briše,trgaju se te stranice i nemoguće ih je vratit ili još jednom pročitat,u nama samo ostaju putem siječanja,zato
mislim da ja život dar koji moramo cijeniti i uzivati u njem,makar i on ičo nekad krivom putanjom ,sigurno će se on već spotaknut o neki kamen(KAMEN=ljubav života,djeca,obitelj,posao,ostvareni san jednostavno sreča)i dalje će nastavit onako kako bi mi željeli
u boljem smijeru,zato nežalite za nićeim što se propustili,beć nastojte da kad to nešto dođe sutra
da budete spremni to iskoristit 300 na sat....takooooo the end of filosophy
nago šta da vam još pričam o svom burnom djetinstvu,to kad sam bio malo da sam bio divljiji od vih divljih životinja skupa i da sam naj.... svakih 5 min.....hheheheh
da sam pao sa kinderbeta na pod,jer sam hto vidit što je s onu strane i ubrzo sam shvatio, tako sa sa 1 godinom hodao sa gipsom na moru umjesto šlatao male curice ko i drugi,onda kao sam ko mali pao u veliki šaht,bilo je to ustvari neš drugo ali bolja je riječ šaht i frendovi me tražili sat vremena,ako sam pao sa bora visokog 20 m,ali daok sam padao grane su usporile pad ali su zadale ljepe plavo-zeleno-crveno-žute bolne fleke na mom body,kako sam prohodao sa 10 mj,a ko to možeee,a ne moj buraz koji još ni sad nezna pravilno hodat,pravi kromanjonac,kako sam se penjao po krovu nekog mlina i pao drito na glavu na neko željezo,al su mis e ptičice i anđelčiči švingali oko glave,milinnna a krv i sam izgubio ko pola djece u Africi,zato sam i bio mršav,stalno sam bio u centru nekog sranj...........................ama
pričao bi vam i nebi završio 5 dana...A danas kad sam još veči mulac ili kak birekla moja baka mamlaz
jojjjj sve to isto samo X3.....a jeb....skimse druziš takav si....ALI NARAVNO NIE MI BILO ŽAO.....
Imat če šta moja djeca da slušaju ako mi je tat bio pravi Barbar,a onda sam naleti na jednu...tj ona na mene.hehheh.....i tada sm bio ko bubica ko hrčak na lancu.nikam bebica nikam...ali samo daok je ona bila blizu mene,a onda poslje opet u nove pobijede...... bio je to 5 ili 6 r. OŠ kad smo se ja i brat igrali indijanca i kaubija i tako samo palili vatrene strelice te ih pucali sa brijega i gledali kako gore na nebu,ko kola sv. Ilije,a onda se desilo neš jako ljepo što ču malo duže pamtit,nesretnim slučajem neš se sjabalo i buknuo je jedan plamen i tako sam se zapalio.nemogu samd pričat o tome jer nebi bilo fer prema nekome,kome je to možda promijenilo život ko i meni,pa ču to ostavit za sebe.....
Inaće prva ljubav je pala u 8 r na maturalcu i bila je ta teta malo starija od mene tak.....ha da.ništaaaa,,nenne bilo je neš ali od onda se malo bojim starijih cura jer su me skoro silovale.heheehehehh jadan ja.... al nemojte sad mislit da razmišljam malo više o muškim prijateljima...nenenneeee e da još sam danas jako uveliko sretan jer sam sro frenda i zvojske koji mi je tako dobro uletio mislim,trebo sam ga neš za neke brojeve,da bi ga naj rađe.....da nije došla neka njegova frendica i onda ruka ruci ja sam ti si ...AEBOK
ISUSE al morammmmmmmmm reč ta je ovaj moj fax takvo polovno razočaranje i onaj novi BOL.....
procesza popizdit...tak da bi ga mogo tak ljepo frknut da bi pisalo u novinama.Akolko sam stvari izggubio na tom miltarnom mjestu koma.Skračeno vrijednosti oko 2 soma kn,možda manje....
Al opet nevjerujem da bi neko požalio bit student bilo kojeg faxa oanko samo ideš na predavanja niš ne učiš starci te hrane i oblaće i još ti daju novce za to.......pa 100 godina bi ako mogli...
alimislim da je ipak to malo OPAKO........
Misli sam ja več da od toga nema nikakve love,jer šta u školi sve što naučiš je pisat,čitat i zbrajat a to
je do 5r,ovo sve što poslje naučiš odma i zaboraviš,čast iznimakama i štrberima jer oni to na neki svoj način moraju,a opet ništa se ne mora u zivotu.E sad lijepo ja gren van i bio bi sretan da vidim neki fajt jer kad god se neko pokefa ja nisam na tom mjestu ba ako i baš to bio ženski fajt,,,a vama koji
isto idete nek vam je sa srečom i nek vam krijesnice putem svijetle,a za ove moje frendice
nek i koja kapljica u suho grlo skči ali ne previše jer će opet bit nerazumljivih postova koji zbunjuju moje moždane vijuge.........


Image Hosted by ImageShack.us
ZA ONE NESTAŠNE

- 21:20 - Komentari (29) - Isprintaj - #