Why Me-Why You

utorak, 14.02.2006.

THE PARTS OF ME

...
Zovem se Ivan(makar bi želio drugo ime),prezimena se nemogu trenutno sjetit,imam 20g,po horoskopu sam ponosan škorpion,1. sam godina KIF-a,služio sam HV ´90-91 ...šala ´04-05,jako sam zaljubljen u sport i jako me privlači sve što ima veze s njim,treniro sam dosta sportova ali najdraži mi je naravno NOGOMET(onaj gdje nekolicina nas beskorisno trči za nekom loptom i pokušava nešto dokazat,rekli bi neki,ali vjerujte nije opće tako...ima tu mnooogo više toga!)imam brata blizanca i malđu sis,volim životinje i ne nosim krzno...hehe.Inaće sam vrlo tvrdoglava osoba,i kad nisam u pravu dalje tvrdim i podupirem svoj stav,jebiga,voli saslušat druge i pomoč,neki puta znam u dosta toga pretjerat ali se uvijek nađe neka granica,VOLIM: se brzzzo vozit autom ali samo kad sam sam,izmišljat novu tehnologiju,penjat po bilo čemu,PC-game,ajojjjjjjj,svaki put se prešvercat u Cinestar i gledat besplatno filmove,radit masovnu potrošnju novaca,igrat nogomet i do 26h na dan,i obožavam se zajeb... u svim pogledima i još dosta toga...NEVOLIM:laž,ubijam za nj,prijevare,neiskrenost,omalovažavanje,iskorištavanje,pespotrebno preseravanje,zavist,neumjerenost u jelu i piću(čast iznimkama i subotama)mrzim ratove(makar se nabrijem na njih) a najviše SMRT,neki put i ja zna prekršit neš od ovoga ali i ja sam čovijek.ŠTO ME DRŽI NA ŽIVOTU: dodir s loptom parem jedno dnevno 5sec,obavezna kladionica,potrgati par koščica na burazu,napravit neko sranje u kvartu sa svojom Alkai-dom(moja ekipa) di najviše naj....ZET,MUP nedužni ili dužni civili a neki put i mi sami,i sve to snimit na kameru ili mob,nemogu bez slatkog,parem 10 puta dignut uteg(za dušu :)) )nemogu bez svok moba Sony Ericsson K750i i naravno bez ŽENSKOG spola,u bilo kojem pogčedu.A moj moto je BUDI SAMO SVOJ IŽIVI ZA TRENUTAK...za sad bi to bilo dovoljno,no bit će još......

- 00:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #