Weird is what matters

ponedjeljak, 05.06.2006.

JESTRDEEEEJ



Išašvši kući jetsrdej,u pomalo(kog ja to zavaravam??) previše alkoholiziranom stanju,naletjeh na 2 gotičara.Inače se panično bojim gotičara,no ova dva su bila...Merlin menson x8...Odvratni...Prolazih ja malo ljevo malo desno malo nazad malo naprijed,jedan od njih me podragao.Nisam ti ja faking cucak.Moje oči se napuniše suzama,usne ispustiše riječ "MANDIIIIIIIIIIIIIIIIIIĆ" i tada se pojavio Mandić u seksi crveno crnom odjelu,imao je veliko m na sisama i rekao je Mandiiiiiiiiiić tntntntntntn...Svojim ledenim pogledom gotičara je zamrznuo i vrlim pokretima napravio od njega ledenog labuda,dok je drugi gledao u čudu,iza leđa mu je prišao Rihtar i razguzio ga.
Čiča miča gotova je priča...nnda

Kada spojite Pauer rejnDŽera,ninDŽu turtlaČu i Hulka Hogana dobijete Ivana Mandića klik hir

*blog mi već puca od pameti ^^*