svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
well, it is kinda hard to describe that.. basically what I feel like writing, I will write here. lol
ok a sad za moje prijatelje u hrvatskoj.. tesko je objasnit sto ce bit u ovom.. al ajd.. kao sto osjecam...valjda.. ma ja sam zbunjena

 Linkovi
vedran
nasice.org
gradnasice.com
blog.hr
forum.hr

 Quote
The sweet ain't as sweet without the sour. (Tom Cruise in "Vanilla Sky")

counter:
(since May 18, 2004)

 23.05.2004., nedjelja

SURPRISE PARTY!!!!!

ja i dalje ne mogu vjerovati... ozbiljno ne mogu... ok.. sad cu vam pricati o svemu sto mi se dogodilo ovaj vikend!!!

prvo, petak.. petak je u mojoj skoli bio SPORTS DAY... u prijevodu svi ljudi i z svih razreda su bili podijeljeni u ekipe i svi su se natjecali u razlicitim sportovima.. nazovi sportovima... ekipe su dobile naziv po bojama tako da je moja ekipa bila white. e sad buduci da sam imala zakon profesoricu kao trenera ekipe meni je bilo bas super iako smo izgubili.. ali natrcala sam se, dobila sam malo boje od sunca i sve u svemu bilo je super... petak navecer su me trebali ljudi iz razreda odvesti na veceru.. ali to je bila tajna vecera.. nisam znala niti gdje ce biti, niti kada niti tko ce doci...

dosla sam doma i odspavala.. moja prijateljica carla je dosla po mene i trebali smo otici do elysse i pokupiti ju jer nema prijevoza drugacije jer ne vozi. i tako idemo mi po nju a carla meni kaze kako nas nece biti puno u restoranu jer su se neki ljudi zalili da ih je sunce udarilo i da im je bilo previse u skoli.. da su umorni i tako.. ja sam odmah mislila da ce cijelo to vece biti cisto shit (sorry)...
i dobro ajd, nema beda.. necu ja dopustiti nicemu da mi ubije raspolozenje...
i dodemo mo pred elyssinu kucu... carla meni kaze, daj ana odi joj pozvonit da se pozuri, znas i sama da je ona spora... ok.. izadem ja iz auta, sva ljuta jer je sve tako glupo ispalo i pozvonim elyssi i cekam da dode...
odjednom, otvore se vrata i meni 70 ljudi vikne SURPRISE!!!!!!!! nisam mogla vjerovati,, cijelo moj razred i pola ostatka srednje skole je doslo na taj party!!! ja sam se iscudavala... i nisam mogla doci k sebi... i sad se pocnem trest od uzbudenja kad se sjetim tog trenutka kad su mi to rekli...

nakon toga su me odveli svi u podrum i pokazali mi kako su uredili cijelu kucu.. ma bilo je savrseno....
a najbolje od svega je sto je tamo bio i erik i terence... lol
samo stvar je u tome sto imam osjecaj da mi je glupo bilo sto poduzimati s bilo kojim od njih jer idem doma za 2 tjedna...
pricala sam nasamo s erikom pola sata i rekla sam mu da mu hocu biti prijateljica i da bi on trebao pokusati biti prijatelj samnom.. a istu stvar sam ponovila i terenceu... drago mi je da sam to rijesila...
tu vecer sam spavala kod elysse i otisle smo u krevet oko 3 ujutro.. jedini bed je bio sto me nakon toga u 9 ujutro cekao layout... morala sam biti u skoli jer radim na grafickom designu skolskih novina i jedna sam od urednica tako da sam morala provesti cijelu subotu za racunalom... kad sam dosla u skolu profa koja mi predaje novinarstvo mi je rekla da ce mi posvetiti cijelu stranicu u novinama jer cu svima faliti.. ne mogu i dlaje vjerovati da se to dogodilo... savrseno!!!!
subotu me adrienne molila da prespavam kod nje... njezin decko brendan je dosao po nas i odvezao nas je svojoj kuci... kupili smo sve potrebno za smorse i gledali smo shreka i jeli.. ma bilo je super jer sam ja bas htjela gledati shreka (nisam ga vidjela prije) jer sam dobila za rodendan magarca iz shreka koji prica .,.. ma magarac je odlican...lol gledali smo kosarku indiana- detroit i hockey- tampa bay -philly... ne mogu vjerovat da je philly izgubila... to me bas bacilo u bed.. na dvije minute.. lol

u nedjelju sam morala ponovno ici u skolu jer sam morala zavrsiti s layoutom i nakon toga.. iliti sada sam doma.... jako sam umorna i imam toliko posla da to nije niti smjesno... za tjedan dana mi pocinju finalni examsi..

LET THE GAMES BEGIN!!!!!!
24.5.- obican test matematika...
26.5. obican test povijest
27.5. moram predati laboratorij napisan za kemiju..
28.5. moram predati dva laboratorija eseja napisana jedan za kemiju i jedan za fiziku
31.5 - informatika- programiranje u javi
3.6- kemija i povijest
4.6. matematika
5.6. uzimam SAT 2 a stvar je u tome sto moram zavrsiti moju knjigu iz njemackog jer uzimam test iz njemackog a nisam ga pricala vec godinu dana
7.6.- engleski, fizika.
8.6. IDEM DOMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eto to vam je moj plan za sve sto se tice akademskih stvari!!!! pa kako mi Bog dragi pomogne.. molim vas, drzite mi fige za sve ovo...

danas moram uciti matematiku za test sutra i ak ostignem moram poceti pisati laboratorij iz kemije.. i da, moram procitati povijest sto nam je dala zadnji puta...

but first.. IDEM U KREVET::: bar negdje do 4.. moram se odmoriti i naspavati jer sam mrtva umorna!!!!!

eto to je toliko od mene.. znam da nisam dugo pisala al sta cu.. lol nisam bila doma!!! to je to"!
over and out
-peace-
- 19:44 - Komentari (15) - Isprintaj - #