ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

Opis bloga

...

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


nesto o meni...

ime: klara

godine:12

dat. rodenja: 18.05.1996.

frendice: josipa,romana,sonja,marija,mihaela.....

frendovi:popovic,kos,matic,dado,sovina,
tuna,shorty.......

volim: zar nije ocito???-LP,msn,internet,
ljencarit,blejat u tv,gledat LP,slusat LP,spavat....

nevolim:svoj defektni komp,moj mobitel,tokio motel,hotel..
kak got oces....preseratore,licemjerne.....

najvaznija stvar u mom zivotu: kompjuter =}

bolesna navika: tri puta u danu se presvucem =)

simpa: jedan debil.....

hobi: msn

naj pjevac: !!!MIKE!!!

horoskopski znak: bik

naj pjevacica: Amy Lee (zena ima kul glas)

moje misljenje o meni: kaj ja znam???

moje misljenje o ovom blogu: a bit ce nes od toga...

....lanci srece: piju mi zivce zato ih nemojte ostavljat

moja zelja u vezi ovog bloga: recite sve sta vas zanima o linkin parku =)
na usluzi od 0 do 24 lol (nemojte mislit ozbiljno)

vrsta muzike linkin parka:

Alternativni rock
Alternativni metal
Nu metal
Rap rock

Clanovi LP-a

* Chester Bennington - Prvi vokal
* Mike Shinoda - Vokal, MC, Gitara, Klavijature
* Brad Delson - Gitara
* Dave "Phoenix" Farrell - Bas gitara
* Rob Bourdon - Bubnjev
* Joe Hahn - DJ

Linkici

linkin park ofikal sajt L0L

Linkin Park network

Linkin Park-ov my space

Linkici na hr vezani za LP =)----me opicena

Linkin Park fan club

project-xero


malo mjuze =)

Linkin Park - Give...



Linkin Park - Some...



In The End by link...



Forgotten.mp3






 


utorak, 18.03.2008.

 

malo spotova....fale mi =)

Given up



Somewhere i belong



Bleed it out



In the end



Faint



Numb



| komentari (6) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.