veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...Coments... Yes/No...

Dizajn by: ViVaDesignes2

Opis bloga

WeLLcOme 2 BiTch WorLd


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com




glitter-graphics.com










glitter-graphics.com




glitter-graphics.com






glitter-graphics.com



Linkovi


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com


glitter-graphics.com






Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 15.02.2008.

...aj jos jedan...(nina)

ej ljudovi!kak ste mi???meni je valentinovo super proslo...Đezva je sama bilabangbelj
Ali...kad smo bile u figaru...neki decec joj se JAKO svidio...i ona ga je nasla prek facebook-a i sad se dopisuju...yessmijeh
nadam se da nece ostat sam na razgovoru...al necu vise nis pricat o tom jer se me moja Đezva i ovak i onak udavit kad ovo procita...zalivennocry
ugl.svima vama zelim sretno valentinovo sa malim zakasnjanjemsmijeh
Pusa velka svima!!!!!!!!!!!kissy-kissymahkissmahwavecerek
necu nikog poseno pozdravljat jer mi se neda...smijeh
pusaaaa,bye



| ...Coment... (17) | ...Print... | !!! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.