< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi ispod posta da / ne

by MaLLa Schwabica

Ljubavni kallkulator!!!

page counter

Evo ovako-ja sam....
Image and video hosting by TinyPic

R E N A T A

Idem u 6.razred
osnovne škole Bogoslav Šulek.
Zovem se Renata
prezivam Golemović.
Imam seku Moniku,mamu,tatu.
Imam i macu i psa.
Volim iskrene,
pametne,drage osobe.
Ne volim:Nikšićku,
dvolične,umišljene
osobe.Moj životni moto je
Budi ono što jesi
i što te ne ubije
to te ojača.
Navijam za Hajduk
i ManU.Treniram rukomet
i idem na zbor.Jako volim
Božić.jer me taj blagdan veže
uz previše lijepih uspomena.
Slušam narodnjake,zabavnu i
stranu muziku.
Eto dosta o meni

Sad malo o mojim frendovima:

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Jopica...super cura..
mislim da više nije slobodna...
Ugl.zakon je...voli se zajebavat
super je učenica...ma sve super...
pozzzdraaavvv Jopici...

Image Hosted by ImageShack.us

Ivana...super je...ma sve naj...
Uvijek je tu kad treba pomoći...
nije škrta..ma super je..jako
je duhovita...eheh..mislim da
je zaljubljena...hehehe

Image Hosted by ImageShack.us

eee ovo je Gaby..
ma ona je legenda..zakon
je cura dobra u školi...slobodna je
voli se zezat...sve naj...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je...moja sestrična Tina...
ona vam je zakon cura...ide
6.a razzz obavezno posjetite
njen blog...Nema deka al
je zaljubljena iako je taj dečko
odvratan....bar meni...heh

Image Hosted by ImageShack.us

Eee ovo je Indira..ona je luda
i jakkoooo otkačena cura...
Dobra je iako joj u školi baš
i ne ide..hehe al ona je prava
prijateljica..uvijek je tu
kad trebaš pomoć...

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Ana..e ona je super...
luda je otkačna i uvijek
kaže ono što misli..
iako je uvijek uz tebe...i zna
utješit ljude...ana zakon si!!!!












POSJEĆUJEM:
ZaJeBaNtIcA
AnA
IvOnA
AnDrEa
ToMy
TeA
AnA KoVaChEvIcH
IvAn
TaJaNa
VaLeNtInA
KoCa
IvAnA
HiP HoP gIrL
LiLi
VeCa
SpAlJeNi DeČkI
MaRiNa



OD A DO Ž:
Arsen.heheh
Brod-rodni grad
Crvena-mrrrzim tu boju
Čmar-najsmješnija riječ haha
Ćevapi-mmmmmm
Da-najljepši odg na sve
Džep-svašta ima u njemu
Đeram-dobra sprava..lol...
Elena-lijepo ž ime
Francuska-volim njihov "jezik"
Golemović-moje prezime!!!
Haha-smijeh liječi sve rane
Igla-par puta sam se ubola aauch!!
Josip-dobar frend,rodio se na Božić
Kaka-mmmmmm dobar igrač
Lampa-svijetlo...
Ljubav-najljepša riječ
Majmu-moja naj životinja
Napoleon-uzor..hahahah....
Njemački-mrzim i jezik i ljude
Ozon-boli glava....
Pršut-njamiii
Rukomet-naj sport,Renata-moje ime
Snijeg-obožavam ga!!
Šuti-riječ koju često koristim
Tina-moja superrrr sestrična!!!
Ukrajina-ne volim baš tu državu
Voda-najzdravije piće
Zelena-naj boja
Žilet-strah me od same pomisli...

MORAM POZZZZAT
NEKE SVOJE FRENDOVE:
-Valentinu sretanthumbup
-Mateju thumbupmah
-Enu smijehnaughty
-Gaby sretansmijeh
-Ivanu (2) njamifino
-Josipu mouthwashbelj
-Anu greedyzujo
I SLAVNI MUŠKI ROD:
-Nikolu nut zijev
-Babu pjevalaze
-Pavla wavethumbup
-Leona sretanyes
-Štivića zalivenrofl
-Agatića zalivenbang
-Brunu hrvatskazujo
-Tomya eeksretan
-I jednog dečka....cerekcerekcerek



Create Your Glitter Text











slike...

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!





Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

VIDEO-PJESME:


ehehe













utorak, 11.12.2007.

najebala ja....heh....

Uh....ja upravo došla iz škole...
nisam imala tehnički....
Jučer su ovi iz mog razreda pisali test
iz engleskog....
meni zaključila pet,i ja ga nisam morala pisat.
al netko (nećemo u detalje) meni kaže da mu napišem
rješenja iz testa......
Napišem ja to...sve super.....
I sad taj netko da šalabahter leonu,i on ga prepiše...
a nastavnica ga uhvati....
i danas,mi imali povijest
i dođe neka iz B razreda i kaže
njemu da ga treba nastavnica...
A on morao reć ko mu je napiso test....
i sad će krava mene kaznit...
al najgore je to što je Leon tu najmanje kriv,
a najviše mu je žao...hehe......
A onom ko je najviše kriv nije ni malo..
al nema veze,ima svakakvih ljudi...
mislim,meni to neće ni pogoršat ni poboljšat situaciju ni kos kuće a ni u školi
bar ne previše...
sad idem na zbor,pa bi onda trebala staroj reć...nema beda
dobra je ona...
ajte ljudi uživajte i ja ću (kolko mogu)
i KOMENTIRAJTE sad imate šta...
ili?hheh,aj pozzzzzzzzzzzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.