Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off



You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world...



Never forget that the most powerful force on earth is love.

myspace layout

myspace layout



Nema stvorenja bez LJUBAVI, ni prave ljubavi bez LJUBOMORE, ni
ljubomore bez VARANJA, ni varanja bez RAZLOGA!!!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ako kažeš neku tajnu svom prijatelju, vodi računa da i on ima svog
prijatelja.



Dance like no one is watching, Love like you've never been hurt,
Sing like no one is listening, Live like it's Heaven on Earth!!!









blog images



blog images







No person who deserves your tears... And who deserves them won't make you cry!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

svratite...

Stranger - Iako više ne piše blog, pogledajte!

N!k@

Lozzo -- zatucana jezičarka

N!k@ & Dor@

ponedjeljak, 29.01.2007.

Evo pravim novi blog... onaj stari je postao preblesav i bezveze... puno se toga promjenilo pa je postalo glupo pisat tamo! Sad ću malo pisati o sebi, što volim i ne volim, što inače radim u životu...itd.

Moj dragi i jedini brat koji je 10 godina stariji od mene dao mi je ime Romana. Imam tek 14 godina (bang) i još sam u osnovnoj školi zbog čega me svi zafrkavaju. Ne volim baš puno svoj razred i školu, ne volim većinu ljudi iz mog razreda...
Najviše volim izlaziti s prijateljicama (Iris, Iva, Lorena...itd), uglavnom volim biti bilo gdje samo ne doma i u školi. Najčešće sam u Miragea (po cijele dane) a u zadnje vrijeme sam u klubu (Orlando). Jako volim cigare (tj. bijeli malboro). Volim putovati, čitati (odnedavno), slušat muziku, spavat, ljenčarit kad su praznici... Ne volim biti doma i u školi, u društvu nekih dosadnih ljudi... Jako se lako zaljubim, ako nešto ne ide u depresiji sam. Teško se naljutim, ali brzo planem. Ne volim kad mi neko govori što da radim... Obožavam jesti iako sam jako izbirljiva... Piće... Volim pivu i stock...

Pozdrav !wave

-Image Hosted by ImageShack.us - 16:19 - pljuni… (6) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.