Tisuću ti stepenica treba do vrha a jedna jedina do dna...

Objavljeno: subota, 10.02.2007.

Uobičajeni tjedan...maškare...and finally Valentin's day

Ahoj!
Napokon i ovaj tjedan završio!

ŠKOLA
Uvijek nju pišem na prvo mjesto, luda sam, u ovom tjednu sam dobila dva sukija. Jednog iz talijanskog zato kaj nisam imala bilježnicu (mislim kakav je to razlog?!) i jednog iz zemljopisa (test je bio stravično težak), i više nisam niš dobila, hvala ti Bože!
Jedina dobra stvar u tome je kaj mi je krenula matiša, juhu! smijeh

LJUBAV
Ajoj, s tim ne znam što se događa, jedan dan je sve super, drugi je ok, a treći ništa ne valja...
Eto, tek tolko...

FAMILY AND FRIENDS
Tu je sve ok...no problems...osim kaj mi se mama ljuti zbog toga kaj sam popustila u školi...onak, prije sve petice a sad...bolje da ne govorim...
Dobro, to sam i sama shvatila i od sad ću počet štrebat 100 na sat...

A sad:

VALENTINOVO
Pa uskoro se bliži, nadam se da ste već odabrali nešto za svog dragog/dragu...ja ove godine neću nikog darivat niti će itko mene...općenito meni taj dan ništa ne znači, samo se svodi na ono materijalno, a iskreno meni je puno draža (prava) cerek lijepa riječ, nego neki poklon...
Baš sam nekidan pričala sa jednom svojom frendicom i pitam ja nju kao šta je s tobom i onim tvojim malim, dođe ona meni pa zajedno smo 2 mjeseca al brijem da ću ga spucat, ja onak začuđeno ZAŠTO??? (toliko se neizmjerno vole da su valjda već 10 000 puta bili zajedno smijeh) a ona meni pa neda mi se trošit pare na dar za Valentinovo (tolko o njihovoj ljubavi)! Kad sam ja to čula, lomila sam se jedno 10 dobrih minuta, još kak je ona to rekla...ludnica...
Eto vidite na što je svijet spao:
SAMO ŽIVIMO IZ DANA U DAN I SVAKI SAN DAVNO NESTAO JE IZBRISAN...
Ajoj no


MAŠKARE
Mi smo se u školi svi dogovorili da ćemo doć umaskirani i da ćemo ić u Samobor na fašnik...bit će ludo...dead
Ja još ne znam što da budem, misla sam se prerušit u dečka il nekaj a da nisam klaun, zec, anđeo il Pipi Duga Čarapa!!! (to sam gotovo svake godine)
Imate vi neku ideju to bih mogla biti?
Možda vrag-to mi je velika želja ili Catwomen ali onda moram u školi imat štikle čitavo vrijeme, to je mission impossible, nije mi sila da me bole noge smijeh
Kaj ćete vi bit?

A uostalom kad bolje razmislim ne moram se ni maskirat rofl

Evo sad odlazim...toliko od mene...
Volim vas sve...a Malog najviše...cerek
Svima jedna vejika pusa & big huggg

- 18:07 - Pretty In Pink... (56) - Print Post... - Link Of This Post...