< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

LINKOVI



adopt your own virtual pet!





cool cura...al neznam ka se zove...;P







Martina...njoj povjeravam tajne...barbarina sestra.....slobodna






antonija...kul cura...




Andrijana cool cura....pravi dizajneve



nika...cool cura...moja frendica iz razreda..



maja..moja frendica iz razreda

četvrtak, 19.10.2006.

JAKO DUGO!!!

Jojj ovo je stvarno čuda za mene koliko dugo nisam
pisala...isee...a evo ja bi i prije napisala post al tata mi je zabranio na komp
jer nisam učila zamljopis...i tak u međuvremenu.....sam se pomirlila sa
Mirno i Helenom....i too..danas nemamo škole jer imamo neki projekt..
ja samo moram doć u jedanajst!!!!iseeeee..nadam se da se ste zaželili mojih postova..
da sutra idem u tri na bazene imamo neki test plivanja...khmmm...
pita nas nastavnica jel neko nezna plivati...tršššš....joooooooooooooooojjj..
žtoliko toga se izdogađalo a ja neznam šta da pišem...blokada....
i tak...ae ja sada idem mal ostavljat komentare!!!!



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.