Ruža

I naravno šečer na kraju..ma šalim se..Ja sam Ruža i uskoro ću 16 godina..i ima da mi čestitate rođendan..(ja cu vam jos najavit kad je.. Idem isto u Lucijanku i naravno nemam opravdanje zaštoheadbang
Obožavam pjevat i plesat..I idem u glazbenu fala Bogu dragom zadnja godina..Obožavam se zajebavat živim za zajebanciju..I obožavam ove dvije koje mi se tu krpaju na blog..pjevalazeA neznam kaj bi vam jos rekla..nemam kucnog ljubimca al imam dva brata pa mozemo to usporedit s tim..smijehsmijehI to vam je u biti to..eto još samo dvije slike..

Eto to sam vam ja..


i nas tri..





< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



KoMeNtArI
ViDiSh/ NeViDiSh


dEsInG By: °One girl°

Malo o nama.. =)

...B e M i C a...

E pa ovako posto nas je ipak dvije onda sam ja odsad Bemica...E sad nes o meni..pa..Ajmo otpocetka..Imam 15 godina,idem u opcu gimnaziju..U Lucijanku..Nemojte me pitat zasto jer ni ja sama dan danas neznam..headbang..Bavim se rukometom eto vec trecu godinu i ne bi mogla bez toga..a volim se sorat..hehe..Jakooooo puno pricam..i obozavam se zajebavat..blabla..E dobro jesam bahata ali kako prema kome..rolleyesImam predobre prijatelje..i neznam kaj bi bez njih..Dvije bez koje ne bi NIKAKO ne bi mogla su ove dvije lude s kojima imam blog..I Kika,Nina i Ema iz mog najluđeg kluba..ŽRK Zagreb..waveEma i ja..


a ovo sam ja..

a ovo..hmmm...hehe..to smo ja i druga Leica..


..i opet. .=)



~* Lea *~

E ovak ja sam vam ona druga lea...Pa...imam 14 godina...malo dijete...xD) al uskoro ću 15 (jedva čekam)...Idem u Lucijanku zato kaj mi je blizu pa mogu duže spavat...imam super frendove ,a najbolje su mi ove dvije ludače s kojima pišem blog..yes.Uvijek sam zaljubljena,najčešće sretno al u zadnje vrijeme malo šteka...xD...Stalno se zajebavam i uvijek sam za zajebanciju...većinu vremena visim na kompu il sam u parku sa svojim pesekom Galom..debela svinjica..lol.smijeh.obožavam muziku i mislim da ne bi mogla bez nje i kaj da vam jos kažem pa neznam to je u biti..ukratko to..i sad jos par slika..pa vidite samo..pussa...kiss
Ovo sam vam ja..


a i ovo..lol

četvrtak, 21.02.2008.

°° Evo i mene...°°

Oiii evo morala sam i ja post napisat...već dugo nisam...Prvo da se zahvalim na komentarima...smijeh
Joj i tako...ne znam kak da počenem pa najbolje od početka...Pa ovak...prek vikenda smo vam bili sa školom u Beču i Bratislavi i bilo nam je prejebeno...jedino kai mi je bilo žao je to kai nas je išlo samo 7 ( Tena,Mare,Picek, Gudla,Šutić,Dunjkica i ja...) i išla bez svojih ludača Ruže,matee,katarine i lee....al ugl mi smo se super zabavili...ja i tena smo cijelo vrijeme zajebavale gekače...( pozdrav Jovanu i Aladinu...xD), dok je marija ludovala za slatkicom....a bar smo se nasmijali ak niš drugo...grad opće nismo ni razgledavali sa grupom neg smo pobjegli u dućane ( H&M naughty) i u McDonalds...njami...I što je najvažnije ovaj put nam je hotel bio predobarrr....imali smo čak i kupaonu...nismo mogli bilivit...za razliku od italije....hhhh...
Navečer naravno tulumiška...ovi su se ponapijali ko svinje...ugl bilo je jako zanimljivo....
i tak sljedeći dan još malo obišli bratislavu i fino krenuli doma...i opet nam je u busu bilo predobroo.....

I to vam je to od novosti....nema baš niš posebno više kod mene....ja sam još uvijek zaljubljena,sad je i tena i ruža, i matea (al ona ima više sreće...bar neko...sretan) i naravno marija,i da ne zaboravim dunjkica i simon...a slatkoo....

Ne znam kai da vam više pišem....e da vezano uz one komentare...gle mene to uopće ne pogađa...šta se mene tiče moš ti vrijeđat to je tvoj problem kad ti je to tak zabavno...al mene ti za tvoje mišljenje zaboli...tak da...nemoj mislit da ti nas ubiješ svojim riječima jer mi najbolje znamo ko smo i ne moraš ti iznosit tu svoje mišljenje o nama kad nas ni ne poznaš....

Niš ljudovi idem ja još malo slušat muziku...i onda u 2 u grazijuuu....jedva čekam....

pussaaa svima....voljam vas....fino

by: ~Leica~



| SaY SoMeThInG (60)| PrInT SoMeThInG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.