< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje čete moč pročitat sve o nama i svemu što se događa kod nas, pa ako vam se sviđa komentirajte...pusa i pozz svima

Linkovi

blogići koje čitamo

nata i mimi-dvije specijalke

naša nelica-još jedna specijalkayes,blog pun love pjesmica

mare-crnka iz razreda,zakon cura

poga-ak vam se smije glupostima odite na ovaj blog

tonkica-naša jako dobra frendica,fenomenalna cura

mata-super dečkowink

ramana-zgodna cura iz klc,natalina sestrična

mali šalić-naš super frendwinkmali zajebant

beata-zakon cura, ide u 7.raz u donju školu

petra-jedna cura iz klc-a

jelenica-naša stvarno super frendica koju obožavamo,very nice girlwaveyes

mateja-super cura koju smo upoznale,inače jelenina kumica na firmi,iz klc-asmijeh



O nama...

da se malo predstavimo, da znate ko uređuje ovako prekrasan blogwinksmijeh..mi smo sestrične i super frendice, tamara i romana.romana živi u karlovcu a tamara u duga resi u brodacu(žlibi).romana je isto tu prije živila..

tami

evo ovako,ime mi je tamara al zovu me tamy i tampara,sad kako hoćete.znači živim u žlibi u dr,al uskoro se selim na trg hrv. mučenika u novu zgraduthumbupistina falit će mi žliba al dolazit ću ja.heheehee sad će natala ostat samasmijeh.imam 14 god,rodila sam se 19.09.1992., idem u oš vladimir nazor koja je usput onako..pa..dosta jadna ali u najbolji 8.b. razred.slušam pepperse,green day,juru stublića,azru i tak neke grupe.volim izlazit,iako trenutno nedem van(nesmijemrolleyesno) al to će romana objasnit poslje.eto to bi bilo sve,ak se još kaj sjetim pa ću vam napisat.pusa i pozdrav svima vama ljudovimawave


romi

sad malo o meni,zovem se romana, a zovu me romy i neki ljudi žabica.to je pametni poga izmislilsmijehživim i karlovcu, znači bivša žlibarkayesi ja imam 14god a rođena sam 16.10.1992., tekođer idem u 8.b.volim poslušat prljavce,crvenu jabuku,leteći odred,neke stvari od peppersa i green daya,plavi orkestar,denis&denis,juru stublića,uglavnom sve stare pjesme.treniram odbojku i mislim da je to sve,pa pusa svimakisswavemah



ps. Da objasnim ono sa izlascima.mi smo prije išle van s društvom i bilo je super.al onda smo napravile svaka sebi veeeelikuuu glupostrolleyesljudi koji znaju koje smo, znaju o čem se radi.ajd malo ću vam ispričat......ovako..prvo je tami napravila sranje,malo preblaga riječ al eto..bio je to doček nove godineparty..i tami je ubrzo izgledala otprilike ovako dead i ovako zujo i ovakonutmislim da je sad jasno.mogu samo reć da smo novu godinu dočekale sa starcima,mislim ja sam ju dočekala, a tami je spavala....e dosta o njoj,ajmo na moju glupost....sve je bila zajebancija a nakraju je nastalo jedno veeeliko sranje..počele su se širit po mobićima neke slikice na kojima sam ja u glavnoj uloziheadbangrolleyes....inače,ništa se ne vidi samo da kažem,al ipakbangtak da se nemojte čudit ak me negdje u potpisu vidite kao "cura sa slike"....
to bi bilo to.mogu samo reč da su starci izgledali ovakburninmad..onda ovaknamcor..pa ovakno..i ovakopuknucu.. a onda opetburninmadburninmad:.sve je jasno sad.pusa svimakiss

petak, 08.06.2007.

...bu..

...ej ljudovi..šta ima..vidim da ima malo komentara..mislim..možete vi i bolje..meni je doma dosadno pa sam odlučila napisati postić..al će bit kratak..jel mi se neda pisat..a ne kak bludnica kaže da neće pisat veliki post pa napiše roman..a čudna je ona malolud..hehe..malo..moš mislit punoooooo..e tak..danas sam išla u karlovac..sa svojm bludnicom..išle smo se šišat..al prije toga smo išle u karlovčanku..romana si je kupila torbicu za mob..i poklon za pertu..usput petra sretan roćkaskiss..i tak..a ja sam si misla kupit torbu..al nakraju nisam jer nisam niš našla..e da..i poslje smo se išle šišat..mi dođemo u lady..i ja sam se prva išla šišat..ošišala sam se na kratko..hehe..a romi se išla šišat nakon mene..al ju nisam vidla kak izgleda jer su moji starci došli po mene..pa sam išla doma a nisam vidla kak romi izgleda..šmrc..a ja znam da ona izgleda super kak se god ošiša..e kad sam došla doma mama me vodila svuda da pokaže ljudima kak sam se ošišala..čak sam morala ić kod tete u zvečaj..rekla mi je da moram ić inače sutra nedem u kupovinu..morala sam popustit ne..a kad sam napokon došla doma brat mi se počel kesit kad me vidil..i kao ono rekal je da izgledam super..moš mislit..taj kad je progovoril nije rekal istinu..evo to bi bilo to neda mi se više pisat..idem spavat..sutra me čeka naporan dan..treba obič cijeli karlovac..ej ljudi daj se potrudite malo oko komentara..oču 100 komentarčića..evo idem sad..šaljem velike pusice svimakiss..cmok..bye-bye..
by. tamy


| komentari (128) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.