Malo o meni...

Dolls Glitters

Dolls Glitters


Pa eto zovem se Roberta imam 15 god. Rodjena sam 15.07.1992, idem u Ugostiteljsko-turisticku skolu u Utrinama. Smjer kuhar.. 1.A razred...Volim sve! Nevolim nista i tako to... Mislim da je to sve zasad o meni.. byee

.........

Ako me trebate ili neke takvo javite mi se na:
MSN: mis-teeq_14@hotmail.com
SKYPE: mis-teeq_14
IMVU: tinkerbellstory
E-Mail: lana___@net.hr (3 crtice)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

made by-EmO PrInCeZ DiZaJn

Opis bloga

Pa eto moj novi blog.... bit ce tu glazbe i tako to..slika.. ma svega... free image hosting hosted images

free image hosting



boomp3.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

odi ovdije da vidis ko je tvoja prava ljubav...SRETNO!!

nedjelja, 14.10.2007.

Evo meneee!!! Weeeeee

Bokić pipl.. wave Eto mene nakon duuugo vremena..Danas mi je best frendici rođendan.. Sretan rođendan,dorice!!!kiss Škola je još na mjestu.. (nažalost) Nazvali su me u školi Ribica!!bang Al dobro sad sam se navikla i baš mi se sviđa.. smijeh Sad se dopisujem s jednim frendom iz škole.. Lik se zove Darjan rođen je 22.11.1992. ide samnom u razred.. Sladak je..sretan ide na breakdance i sluša hip hop i rap,ima savršeno građeno tijelo!! Vidla sam vlastitim očima..zuborofl Pa cure ako vas zanima nešto više o njemu javite se prvo meni na moj msn: mis-teeq_14@hotmail.com pa ću vam ja sve reći i ćak sliku poslat..yes Prije nekoliko dana ja i Sebastian shvatili smo da smo si jako slični.. makar ne u svemu ali u dosta toga..thumbup Ćak sam mu rekla
da mi se sviđa i on je onda reko da se i ja njemu sviđam al više baš i nisam zainteresirana za njega..nut Al sad sam pomalo u tuzi jer sam u subotu prekinula s jednim drugim dečkom..tj. ak se on može nazvat dečkom!! headbang Lik je totalan kreten al jebiga volim ga!!!burninmad Tj. VOLJELA!! Sad ga mrzim iz dna duše.. Jer nisam ja neka lutkica s kojom se svi mogu igrat!! lud Ajd idem sad..evo vam jedan video.. Pjesmu oooobožavam nisam ju čula već 100 godina i sad sam sretna kaj sam ju ponovo našla.. partysmijeh Odoh sad.. puuuuusa svima i pozzz...mah

Žana-Rane moje



| KoMaNjE (3) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.