....usponi i padovi..... - Sweet curka - Blog.hr
  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

...pRaWiLa...
=> aK msLš wriJeđaT..g0Re
Je JeaNweLiKi [x]..
=> 0sTawi NaJmaNje
JeaN k0mMicH..
=> Ne ŠaLjiTe 0nE
MuTawe LanCe
(Ne)sreČe..


SwE 0 mEnI i MoJoJ oKoLinI

NaDiMaK: SwEeT TicHicA
ŽiVim Ko i SvAkO nOrMaLaN

WoLiM:
-DeČkAcerek
-0biTeLJcerek
-ČoKolAdUcerek
-MaLu DiJecU
-LaPtoPcerek
-k0Mpcerek
-Mp3cerek
-FrEnDiCucerek
MrZiM:
-SkoLupuknucu
-umIšLJeNeburninmad
-ŠtReBerebang
-TuGunamcor
AkO mE zAtReBaTe
M0j mSn je:
mala_curicka@hotmail.com

m0e SlikIcE i MoE fRenDiCe



jaAaA



ja iz ZaEbaNciE


Niky moa B.f.f


sreca moa




seka moa i JaA sreca moa

---------------------------------



































subota, 31.01.2009.

....usponi i padovi.....

padovi...kao sto sam vec rekla lidrano nismo prošli....
nisam prošla biologiju nema veze ja sam zadovoljna
treba mi malo bodova do prolaza..nema veze nemorate me tiješiti
ja happy...ruk0Met....po0o0bijedili sm0o0o u finalu
smoo0o.....idemo po zlato...
boljim se da ne izgubimo onako kao u
nogometu ali rukomet je bolji od nogometa...valjda
necemo izgubiti..u utakmici protiv poljaka
igrao je i balić...on dobro igra ali smatram da mi možemo i bez
njega....nie on niš posebno bez uvrede.... on super igra
kao i vecina njaših igraca..........
u prvom poluvremenu poceli smo gubiti i poljaci su nas
sustigli sve to smo morali ispraviti
u drugom poluvremenu...nema veze
nadam se da cemo uspijeti u finalu....
ajm0o0o0o0 HrvatskaAaA!!!
pufa svima koji citaju post...kisswave


Image and video hosting by TinyPic



| °~*..sMilee..*~° (127) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.