< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je blog grrrl riot cura iz Zagreba; borimo se za prava žena anarhijom (peace and tranquility for all), te vječnim glazbom => punk i rock; naš moto: "Nema toga što cura ne može učiniti, čak i bolje od muškarca»; borite se s nama protiv potlačenja i patrijahlnog društva!"

Photobucket - Video and Image Hosting


Linkovi

http://www.grrrllink.com

O članicama!

Ime: Queen Underpants
Dob: Glupa tinejdžerica
Čin: Velika pussy sigetske lige
Cilj: Pobijediti samovolju muške populacije
Izgled: Mala plavooka štreberica
Osobine: Veliki mozak operacije
Moto: "I have the pussy, I make the rules!"

Volim:CAJKE,knjige,vegetirat pred telkom,
dečke koji nisu glupe svinje,pisat pjesme,wolksvagen auteke,
starke i marte,svoj bicikl,jaffa kekse,ljenčarit,hippije i uglavnom
maltretirat buraza i vladat!

Ne volim:kretene,muške seronje,mačo pizdarije,sapunice,PUNK I ROCK,k
ad se svi oponašaju,moronske razgovore,to što još nisam naučila
svirat bass,rat i ostale koji to žele,nasilje,homofobe,rasiste i ostale
koji umanjuju tuđu vrijednost!

Photobucket - Video and Image Hosting

Ime: Evil mean sex machine
Dob: Bezvremena, waiting for a dawn of a new era
Čin: Mistress of man destruction
Cilj: Zaustavljanje seksizma I dokazivanje ravnopravnosti između muškaraca I žena
Izgled: Crvenokosa osvetnica
Osobine: Grrlr riot amazonka
Moto: "Women rule, man drool!"

Photobucket - Video and Image Hosting




Bikini Kill - I like fucking

Hey do you believe there's
anything beyond troll-guy reality?
I do. I do. I do.
It get's so hard
Just to be okay
Sometimes being happy baby
Is what I'm most afraid of
Baby you know
It gets so hard for me to fight
I don't know how
I guess I never did
Why don't you show me now
How to lose control
(She's so very I don't care)
Just cause my world sweet sister
Is so fucking goddamn full of rape
Does that mean my body must
always be a source of pain?
No. No. No.
(She's so very I don't care)
Just cause I named it right here sweet chickadee
Don't mean for a minute you should think
I'm the opposite of anything
But if you wanna know for sure I'll tell you
We're not gonna prove nothing, nothing
Sitting around watching each other starve
What we need is action/strategy
I want. I want. I want.
I want it now.
What I want. I believe in the radical
possibilities of pleasure babe
I do. I do. I do.

Photobucket - Video and Image Hosting


Bikini Kill - Double Dare Ya

We're Bikini Kill and we want revolution
Girl-style now!!!
Hey girlfriend
I got a proposition goes something like this:
Dare ya to do what you want
Dare ya to be who you will
Dare ya to cry right out loud
"You get so emotional baby"
Double dare ya, double dare ya, double dare ya
Girl fuckin friend yeah
Double dare ya
Double dare ya
Double dare ya
Girl
Don't you talk out of line
Don't go speaking out of your turn
Gotta listen to what the Man says
Time to make his stomach burn
Burn, burn, burn, burn
Double dare ya, double dare ya, double dare ya
Girl fuckin friend yeah
Double dare ya, double dare ya, double dare ya
Girl
You're a big girl now
You've got no reason not to fight
You've got to know what they are
For you can stand up for your rights
Rights, rights?
You DO have rights
Double dare ya, double dare ya
Double dare triple fuckin dare ya girlfriend
Double dare ya, double dare ya, double dare ya
Girl

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


petak, 14.07.2006.

Can`t hold us down

So what am I not supposed to have an opinion?
Should I keep quiet just because I'm a woman?
Call me a bitch cause I speak what's on my mind
Guess it's easier for you to swallow if I sat and smiled
When a female fires back suddenly big talker don't know how to act
So he does what every little boy would do
Makin' up a few false rumors or two
That for sure is not a man to me, slanderin' names for popularity
It's sad you only get your fame through controversy
But now it's time for me to come and give you more to say
This is for my girls all around the world
Who have come across a man that don't respect your worth
Thinkin' all women should be seen not heard
So what do we do girls, shout out loud
Lettin'em know we're gonna stand our ground
So lift your hands higher and wave'em proud
Take a deep breath and say it loud
Never can, never will
Can't hold us down
Nobody can hold us down...
Never can never will...
So what am I not supposed to say what I'm saying?
Are you offended with the message I'm bringin'
Call me whatever 'cause your words don't mean a thing
Guess you ain't even a man enough to handle what I sing
If you look back in history it's a common double standard of society
The guy gets all the glory the more he can score
While the girl can do the same and yet you call her a whore
I don't understand why it’s
The guy can get away with it the girl gets named

All my ladies come together and make a change
And start a new beginning for us, everybody sang
You're just a little boy
Think you're so cute, so coy
You must talk so big to make up for smaller things
You're just a little boy
All you do is annoy
You must talk so big to make up for smaller things

Ovo je Can’t hold us down, pjesma od Christine Aguliere. Moram reći meni niš posebno pjesma, ali važne su riječi i njihova bit. Obratite pažnju na bold riječi jer to želim malo komentirati. Pa to je uglavnom istina, moramo priznati. Dečki se međusobno hvale koga su zbarili i ko je imao više cura, on e veća faca. To određuje njegovu popularnost, a žalosno je i to što takav dečko uvijek i ispadne najveći frajer. Druge cure skoro uvijek žele biti baš njegova cura, kao da ne vide koliko ih je on već prije iskoristio. Ja, primjerice s takvim dečkom nikada ne bih bila jer je u većini slučaja takav dečko veliki jadnik, a svi njegovi prijatelji se trude biti baš poput njega! A ovo da dečki s više cura ispadnu frajeri, a cure koje su bile s više dečkiju drolje je isto tako istina. Čak i cure takvu curu nazivaju kurvom, ali to sve ovisi i o osobi! No to nije bitno, glavno je da je muški rod uvijek bolji, a ženski gori. Dečki možda čak i nazivaju takve cure droljama, ali opet ne maju nikakvog problema i njih zbariti. Dečki se uvijek izvuku, a cure nikada. Problem je i u tome što ti «frajeri» će uvijek uspjet zbarit curu zato što će uvijek postojati neka koja će se njemu ponuditi, pa su i neke pripadnice našeg spola malo krive u tome. No ima i iznimki. U mom razredu primjerice, postoji jedan takav glavni, ali i njegovi frendovi koji se opet trude da postanu faca kao i on. Većina cura je skužila njegove namjere, ali neke nisu, a za njim posebno sline one iz nižih razreda koje se tek trebaju (i silno to žele i trude se, ali na krive načine) probiti se na scenu popularnosti. Ima i onih najvećih jadnika koji će napustit i najbolje prijatelje da budu s «frajerom.» Ali ima i zakon dečkiju kojima to uopće nije bitno, ali cure najčešće ne obraćaju pažnju na takvu jer oni, recimo, nisu popularni i ne bi bilo fora furati s njima, ali to je već jedna druga priča… Što vi mislite?
Photobucket - Video and Image Hosting




| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.