Image Hosted by ImageShack.us Moj rodhkas - Girl just need love - Blog.hr
< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

LINKOVI

666 iron maiden
monicas world
devill girls 5
huliganka iz rijeke
jedna curka
dark rose 22
my little hell
all we need is smile
you got it dude
ludacha 23
ziva dosada 2
number 1 blog
marija 11
dorys dance academi






petak, 02.02.2007.

Moj rodhkas

Sutra mi je rodendan jedva cekam zapravo nemogu docekatismijeh. Za rodendan od mame,tate i sestre bi htijela zeca ili zamorca samo sta mi mama ne zeli zato jer ne zeli imati glodavce u kuciburninmad. Zato jer ovo ljeto koje je sada proslo mi je umro hrcak i bilo je malo broblema s njm kao naprimjer:ugrizao je moju sestru za prst,sakrijo se ispd lavandina pobijegao nam je iz kaveza,smrdijo je preko noci je cijelo vrijeme bio na onoj njegovoj lopti i skripip,jeo je ogradicu preko noci pa nismo mogli spavati,na kraju ljeta je umro u Miskovicima i morali smo ga zakopati jer se bijo napuhnuo i mogli su mu organi ispuknuti canzaliveneeknononobangheadbangblablapuknucunamcor Rodendan cu slavti kod mene doma.Ovo mi je prvi put da mi je mama dopustila da slavim doma jedva sam ju nagovoriladead. Sutra se moram dignuti u 7 za ici po kruh onda u 10 do 11 moram ici na trening aletike,doci doma istusirati se i pripremiti za rodendan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh jedva cekam.Sutra cu jos pisati kako je prosao rodendan sve u moguce zive detalje. A ako necu sutra (vijerovatno necu zato sto cu morati cistiti) onda cu vam u nedjelju!!!!!!!!! Jedna veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelika PuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUuUUuSa!!!!!!!!!!!!!

- 20:40 - Komentiraj (imaš 0) - Printaj - Na vrh


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.