travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by Underground Queen

Ovdje ću pisat ooOOooo...

Pisat ću o svojoj
najvećoj ljubavi....
o svom životu....
školii.....
ma jednom riječju
ovo će bit moj
dnevnik...
ostat ću
anonimna...
kako bi vam mogla
pobliže
opisat svoj
život
i svoje probleme.....
bez da znate tko sam...
pa neka
avantura započne....
heh........

Moji linkichi.........

Ovdje se
nalaze
linkovi
blogova
koji me
posjećuju
........

Good girl...girlsica slična meni....

Paulchy...in love...

Arijana....

Tinchy 6_a...

Vekyc@.....

Tončica.......

Patriša......

Ursa.....

Lucija..........

Sweet pictures....

baby i love you

I LOVE YOU

i love you

I love you

i love you

i love you

i love you

i love you always forever

I Effin' Love You

babe i love u

I LOVE YOU.

i love you

I love you


Love stihovi......

Nije mi do tebe stalo,
i ne trepnem kad to
kažem.....
A u sebi glas čujem:
"Mili Bože,kako
lažem.............

Nijedna osoba nije savršene,
dok se u nju ne zaljubiš!!!!!


Ušao si u moje srce
i ja sam te zavoljela,
davno si izašao
a još te nisam preboljela!!!!


....voljet ću nekad.....
....voljet ću nekog.....
....ali nikad nikog
kao nekad nekog...

Iz prijateljstva se rađa ljubav,
a iz ljubavi nikad prijateljstvo!!!


Tjeram te iz sebe,
sa sobom se borim,
želim da te mrzim,
al prokleto te volim....

Daleko si od očiju,
ali od srca nisi,
jedino što
mi nedostaje,
ti si,
nisi ni zvijezda,
ni Bog da te molim,
ali si osoba,
koju ludo i iskreno
VOLIM!!!!!





srijeda, 09.04.2008.

Prvi post...uf...najgori....

Ola, ljudi!!
Ewo ovo je moj prvi post, pa da vam se opišem kad već nisam u box-u!!!!!
Dakle, ja sam vam jedna trinaestogodišnjakinja!!!!
Volim......hm...hm.........puno bi se toga dalo reći....što sve volim....pa započniimo....ponajprije volim svoju simpu *****.......ali volim i svoju obitelj....volim...svoje prijatelje...volim još....engleski....super predmet..hehe......volim moduuuu.....luda za njom.......volimmm nutellu...umm...mljac......volim..neznam pa puno toga.....muziku..volim...veselje i sreću...ma...sve..skoro...obožavam svoj luuudi razred....super smo.....
A sad.....što nevolim???.....hm...hm....pitanje je...nevolim posebice arogantne & bahate & umišljene ljude.....nevolim grah bljak......šta još nevolim??????.......pa nevolim svoju nastavnicu iz tehničkog iiiii tooOo bi bilo toooo šta nevolim......
Sad, da vam spomenem...ostat ću anonimna kako bi mogla pisati o svojim problemima i o svemu što me okružuje......jednom riječju...ovo će bit moj dnevnik........
Kao što i naslov govori ovaj mi je post prvi...
A prvi je najgori....ufff......
To opisivanje...i upoznavanje...
Al bolje upoznavanje, nego rastanci...uff...
Pa mrzim rastanke, pogotovo kada se rastajem s ljudima do kojih mi je stalo..
No dosta...nećemo više o tome........
Nadam se da će vam se moj blog svidjeti...i da će netko možda prepoznati i sebe u meni...heh...nemoguće....jedna jedinstvena ********......heh...lol...
Ja sad idem pa-pa.......
Pa vi mi komajte...i nadam se da će vam ovaj blog bit zanimljiv.........
Byyy
Veliki pozz
Voli vas vaša girl in love245........

- 17:31 - xx Kiss Me Honey xx SaMo(23) - xx On The Lips xx - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.