GIRL IN A MOVE

četvrtak, 13.04.2006.

NIKAD NEMOJTE RADITI TULUM KOD KUCE!!!

Ovako ljudi,oko pola 6 su mi dosle frendice i otisle smo u ducan po sladoled,tortilje i colu.Dosle smo do mene,i pogledale onaj film,koji je BTW odlicaan.Ok,pocele smo ga gledati oko pola 7 i zavrsile ga u pola 9.Onda sam ja otisla otpratiti Mariju i Hellenu,i usput srela nasu ekipu koja je bila mrtva pijana.Marija je otisla doma,ja i Helly smo si otisle kupiti pivu,i pridruzile se ekipi.Oko 9 i15 je Helly otisla doma,a ja sam ostala do 9 i 30,popivasi jos jednu pivu.Dosla sam doma i starci su mi rekli da im je godisnjica i da idu van.Naravno ''pametnoj'' meni je pala na pamet isto tak ''pametna'' idea da pozovem ekipu kod sebe i naptavim tulumparty.Prvo su mi razbili pola stana,napili se ko svinje ,nasmrt preplasili moju jadnu sekicu,i ostavili mi svinjac.Razbili su mi vrata od sobe,zarulju,neki tam ukras kaj visi na vratima i čašu.Sve sam nekak dovela u red osim vrata.Idem sad spat,umorna sam ko konj......NE RADITE TULUME DOK STARACA NEMA.....................KISSAM VAS,POZZ,i LAKU NOC
P.S-i u isto vrijeme sam dobila onu mjesecnu grozotu svih zenskih osoba ovog planetaheadbangpuknucu

- 00:06 - Komentari (17) - Isprintaj - #