GIRL IN A MOVE

četvrtak, 30.03.2006.

EJ EKIPICA

E nek ode u 3 pm skola i onaj ko ju je smislio,vec mi je fakat pun k**** testova,umorna sam ko pas,jos sam sutra.Danas smo ja i moja ekipica iz razreda pozvani kod pishe,zato kaj nas je jedna kuja iz mog razreda rekla svojoj staroj da je mi kao psihicki zlostavljamo,kao da ona jadna cijele noci place i zavciha,i njena stara otisla naravno kod raske,a raska nam rekla da nas nebu vodila na maturalac i poslala nas kod psihicke.Ono kaj sam ja cula da je ta glupaca psihicki rekla da ju mi stalno zajebavamo i ismijavamo ju,i te neke spreche.Mi smo naravno rekli da to nije istina,i objasnili joj da ju sam decki nekad zezaju,ma znate ono tipicna muska sranja i zajebavanja.Onda se raska smirila i na svu srecu mozemo ici na maturalc.Da ne povjerujes da se netko ko ima 14 i pol godina jos uvijek brani starcima.bang
Nikaj to je to za dansa,volim vas sve,da i znate mozda kak se stavljaju slike sa mobitela na blog,hocu stavit neke od mojih frendica i mene,BIG PUSAparty

- 15:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #