GIRL IN A MOVE

subota, 18.03.2006.

EVO ME !!!

Cijeli fucking tjedan nisam bila u skoli,jer me copila nekakva nesanica,pa nisam 3 noci mogla sapavati,ajde bar sam izbjegla test iz matike i kemije.Stara mi je bila na informacijama i cudila se mojim izostancima(citaj:markanjima) sa nekih satov.Nakon kaj je rekla raski da ona nema pojma o tim mojim izostancima,raska mi je u petak(kad sam dosla u skolu) jasno i glasno dala do znanja da nema vise povjerenja u mene,sto mi naravno ne ide u korist.Od iste te raske sam dobila i kulju iz njemackog,a profacica iz zemljopisa mi nije htjela dati 4 iz testa iako mi je falilo samo pola boda.Decko mi se nije javljao vec mjesec dana.Jucer sam bila na rodendanskom koncertu bad blue boysa,bilo je dobro,pogotovo prljavci koji su po meni jedino digli atmosferu.Gledati nasilne boyse je bilo kao znanstvenik koji promatra gorile i majmune(bez uvrede boysi),iako navijam za dinamo.Danas sam isla na frendicin rodendan,u kino,pa u mecdonald's.Najela sam se tolko da bi se s tim kaj sam ja danas pojela moglo nahraniti barem 4-5 one jadne i gladne djece u Africi.Sad smisljam nacin kako da to skinem.Jos sam i dobila ono sto muci svaku zensku osobu,svakih jebenih mjesec dana,pa sam cijeli dan pizdila na sve oko sebe.

- 22:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #